terschelling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_Marijn

terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 00:15

Hallo bokkers,

Ik ga samen met 3 vriendinnen (alledrie rond de 16/17) naar terschelling van de zomer. Nou wil een van hen absoluut niet in een tent waardoor de meest leuke jongerencampings afvallen. Nou vraag ik me af waar je dan leuk in een sta caravan of bungalow/appartement kan zitten?
We willen het liefst wel ergens waar we leuk uit kunnen gaan, en meer jongeren zijn.
Misschien heeft een van jullie tips??

_Emm_

Re: terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:30

Alle jongeren zitten op een camping op Terschelling. Ik ben er vorig jaar geweest, maar daar zitten alle jongeren gewoon in een tentje, heb niemand gesproken die in een huisje zat daar..
Misschien ergens anders in Nederland proberen? In de buurt van Renesse zitten wel wat campings met ook huisjes.

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 00:38

ja dat weet ik, we willen proberen daar dan dichtbij te gaan zitten voor de 'gezelligheid' zelf zit ik het liefst gewoon in een tent op een van die campings...

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:41

Dr zijn zat campings waar je gewoon in een stacaravan oid kan zitten hoor, zijn alleen geen jongerencampings. Op Formerum (vlakbij appelhof) zit een hele straat met alleen maar campings (google oa op molkenbos). En aan de rand van west zit ook een leuke volgens mij, kan alleen even niet op de naam komen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:45

Je zou Terpstra kunnen proberen, jongerencamping is van de normale camping met stacarvans ongeveer 10 minuutjes lopen.
Verder zijn er genoeg campings die dicht bij het appelhofje en terpstra zitten :))

Overigens het leuk uitgaan is maar tot 2 uur als ik het goed heb, daarna moeten de discotheken dicht :P

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 00:47

haha ja dat van 2 uur heb ik al gehoord :P

ik zou het eens opzoeken op google enzo! ik heb al wat bungalows gevonden, maar de meeste zitten al vol :=

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:52

Ja hoogseizoen he ;)
Zo vreselijk is t trouwens niet hoor dat de kroegen om 2 uur dicht gaan (we hebben maar 1 'echte' discotheek), op de campings wordt daarna nog genoeg gefeest.
edit: k zou vooral zoeken op stacaravan e.d. bungalows zitten vaak gezinnen in dus die zijn groter en dus duurder en vaak al vol geboekt.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:57

Mijn ouders hebben een caravan in Formerum, deze wordt verhuurd door Boersma: boersma-terschelling.nl
Misschien is dat iets voor jullie, het is niet al te duur en je kunt er sowieso met drie personen in. :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:02

WillemYntJee schreef:
Ja hoogseizoen he ;)
Zo vreselijk is t trouwens niet hoor dat de kroegen om 2 uur dicht gaan (we hebben maar 1 'echte' discotheek), op de campings wordt daarna nog genoeg gefeest.
edit: k zou vooral zoeken op stacaravan e.d. bungalows zitten vaak gezinnen in dus die zijn groter en dus duurder en vaak al vol geboekt.

In west zitten toch twee en in Midsland zit ook nog één? :)

Hessel is trouwens ook een aanrader :))

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 01:05

Evelijn_ schreef:
Mijn ouders hebben een caravan in Formerum, deze wordt verhuurd door Boersma: boersma-terschelling.nl
Misschien is dat iets voor jullie, het is niet al te duur en je kunt er sowieso met drie personen in. :)

ooh daar heb ik zeker wat aan! bedankt :)
weet je toevallig ook of dat dichtbij uitgaansgelegenheid is? :o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:08

Formerum is denk ik kwartiertje fietsen naar Midsland toe: daar zit een discotheek(je) :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 11:15

x_Marr ik denk dat je de Braskoer en de Oka bedoelt?! Dat zijn geen discotheken :) De bras heeft wel een dans-gedeelte maar is volgens mij officieel kroeg :) Alleen de Wyb op midsland is een discotheek. En vroeger hadden we actania nog, maar dat is er niet meer..

TS in formerum zelf heb je de Vijfpoort (kroegje) en in midsland (hooguit kwartier fietsen, dan fiets je wel traag :P ) zitten een aantal kroegen en dus de Wyb.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 11:20

Braskoer is kroeg/discotheek, staat ook op de site iig en aan het filmpje te zien klopt dat inderdaad.
Oja de Wyb zit in midsland, niet Braskoer, hoe ik daar nou weer bij kom :=

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 11:22

Mwah meer kroeg dan discotheek hoor ;) Al is t in de zomer inderdaad wel meer discotheek. En hessel mag je natuurlijk niet missen inderdaad :D ! Wij kunnen altijd kruipend naar huis vanaf daar dat scheelt hihi (mn schoonouders wonen daar precies 10 huizen vandaan ;) ).

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 13:04

haha oke bedankt voor de tips! :D
ik denk dat we dan gewoon fietsen huren ofzo, en dan komen we er wel :D kroeg of discotheek maakt me ook niet zo heel veel uit, als t maar gezellig is