Ik ben met de kerst van 20 dec t/m 3 jan ertussen uit geweest met me ouders broer & zus , naar Aruba dat is natuurlijk hartstikke leuk allemaal.
Maar op het begin zag ik het aan de ene kant niet zo zitten , me hond achterlaten enz.
En toch ook wel weer leuk aangezien zowat me hele famillie daar woont , maar voor 1 ding was ik wel bang.!
Dat ze me niet echt zagen als famillie , dat was ook eigelijk de feit waardoor ik niet mee wou , nu ben ik toch mee gegaan gelukkig en wat ik daar heb gedaan en gezien was serieus GEWELDIG

We hebben gejetskiet eeuhmm op de quad rondje Aruba gereden

Vaak aan de bar gezeten met me ouders gezellig praten met de mensen uit Aruba , en wooww wat heb ik daar veel vrienden gemaakt.
Natuurlijk hebben we ook famillie bezocht , wat me later echt heel veel verdriet en pijn deed.
Famillie die ik nog nooit in me leven heb gezien , en wat zijn die mensen in Aruba sociaal .
Maja die 2 weken gaan natuurlijk snel voorbij , en toen stonden we daar op het vliegveld met onze helle famillie.
Ik hield het niet meer tranen stroomde over me wangen , hoor me opa nog zegen ' komt goed meissie zien jullie snel '
Heb alleen maar gehuild en gehuild op het vliegveld

En eerst nog denken ow me famillie ziet me niet staan , maar neehoor .
Ben echt supper blij dat ik ze heb gezien , en nu ik weer in NL ben denk ik nog elke dag aan ze.
Bij bepaalde liedjes huil ik zelfs om ze, in de hoop dat ik ze weer snel zie.
Naja genoeg verhaal hier dan wat foto's

Baby beach..

Op de Jetskie:D

Uitzicht vanaf de vuurtoren:D

Salamander beest:P

Feest bus

Zondsondergang:D
Sorry als het verkeerd staat

Bedankt voor het lezen.

Groetjes Sharon