Aangezien we best ver moeten reizen naar Amsterdam en er wel een keer willen winkelen, stappen en misschien nog naar een musuem etc, leek het ons leuk om een weekendje te gaan. Maar welk hotel is goed? Ik zie zoveel hotels met allemaal goede en slechte beoordeling dat ik niet meer weet waar ik moet kijken. Hebben jullie mischien goede tips dichtbij het centrum?
ik zou voor de Noord kant kiezen, lekker rustig en vaak ook goedkoper, 10 min lopen, pontje over nemen en je staat ook in het centrum maar dan kan je tenminste wel gewoon je auto kwijt...
Wij gaan komend weekend een weekendje naar Amsterdam. Gaan naar een concert en we hebben meteen maar een hotel bijgeboekt. www.parkhotel.nl Geen idee of het wat is (zitten in verbouwing, vandaar de betaalbaarheid ineens) maar dat kan ik je volgende week vertellen
Edit: en zowel de kamers (we hadden een 3 en een 4 persoonskamer) waren prima. Kleine badkamer, maar voldeed prima. Ontbijtbuffet was ook goed. We waren ong 35 pp kwijt voor 1 nacht incl ontbijt.
Laatst bijgewerkt door Diva op 25-01-10 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Heel eerlijk gezegd schrok ik nogal van de prijzen van de verschillende hotels! Erg duur allemaal, zeker als ik het vergelijk met de hotels die ik regelmatig in het buitenland boek.