Wil met m'n hond een huisje huren, zat te zelf te kijken naar New forest. Iemand daar geweest? Of andere mooie plekken in Engeland? Ik hou iig van die mooie typische Britse dorpjes, beetje die cotttagesfeer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kobus17 schreef:Als je richting Devon en Cornwall gaat is het zeker goed te doen. Je hebt natuurlijk geen 100% garantie dat het niet gaat regenen. Het platteland staat vol met leuke cottages en kleine dorpjes. En dan maakt het volgens mij niet zo heel veel uit waar je in Engeland bent.
Wij zijn 2 jaar geleden nog in Wiltshire geweest ( zijn toen naar Badminton horse trails geweest), en ook daar was het leuk vertoeven. Hebben toen prachtig weer gehad.
flitzz schreef:Het new forest gebied is geweldig.. af en toe flink schrikken als er ineens wat paarden de weg oversteken (vooral 's nachts).. Oja en de paarden hebben hier voorrang..![]()
Ik ben helemaal gek van engeland is... Vroeger met mijn ouders een paar keer rondgetoerd, door het werk van mijn man heel veel van engeland gezien.. Niet alleen het zuiden van engeland is erg mooi maar ook bijv. de oostkust/ kant, het lake district (kan je geweldig paardrijden), cumbria, yorkshire, midlands, scotland enz enz.
Je moet de charme van het land kunnen waarderen, het is echt een land van "you love it or you hate it" (de hygiene laat helaas af en toe wel wat te wensen over..) But who cares..