Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super gaaf!
Wij waren naar het Prince palace hotel geweest, 4sterren, nou wil niet weten wat een 5 sterren hotel zou zijn, dit was echt super groot en mooi allemaal.
Op Koh Chang hebben we ook sommige tours gedaan, zoals olifant rijden (moesten we echt een keer gedaan hebben
) , normaal is het daar super druk en loop je met 10 olifanten met toeristen achter elkaar aan, maar wij waren dit keer met ons gezin (5-en) de enigen
Dus soort privé rit, en mochten daardoor ook soms voorop zitten enzo 
Zowieso is vliegen met een tussenstop ergens (normaal is dat dan 3 uur tussenstop) heel lekker, want dan kan je even je benen strekken en rustig even ergens wat eten en drinken, ipv t vliegtuig eten en daar door die gangen te moeten struinen 
Is ook wel leuk, alleen weer totaal tegenovergestelde als Thailand, en lang niet meer zo goedkoop, is echt even wennen na 2 weken voor 17,- voor 5 personen een heel uitgebreide heerlijke maaltijd gegeten te hebben
.
Dat hadden ze ons aangeboden om daar te stoppen (is voor hun natuurlijk weer geld omdat ze klanten daar afleveren),
Ik heb in Bankok ook in het Prince Palace hotel gezeten en dat is echt een prachtig hotel!
, maar zullen er vast meer zijn, wij zijn alleen daar geweest xD Gewoon even rondkijken op internet welke eilandjes er allemaal zijn enzo.
) is zowat zown verkooppunt voor tickets voor bepaalde activiteiten

Romyjuh_Xx schreef:We willen een echte standvakanties met eventuele trips.
Waar kunnen we het beste toe voor een echte strandvakantie + echt mooi snorkelen?
Ko Phi Phi is ook erg mooi voor snorkelen. Verder de Perhentian Island in Maleisie, absolute aanrader!
Er is zoveel moois te zien in Thailand en Maleisie dus lijkt het mij zonde om een tijd op dezelfde plek te zitten en vanaf daar wat uitstapjes te doen (vanaf een eiland is er minder te doen dan op het vaste land). Maarja moet ieder voor zich weten natuurlijk

Ik ken aardig wat mensen die Phuket niet leuk vonden. Stad stelt niks voor, ik vond het strand er niet mooi en in het toeristische gedeelte is het ook écht toeristisch (incl H**ren). Maarja, jullie moeten kiezen he

) terug naar Bangkok geweest om daar nog drie dagen lang te winkelen.
.
.
.
) van een duits stel terecht gekomen, wat helemaal super was. Dat stel heeft het inmiddels weer verkocht.
, iig ook naar Aonang, want daar wonen J & S
.
.