Trekken door Nederland, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Trekken door Nederland, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 19:02

Hoihoi,

Ik wil deze zomer gaan trekken door Nederland. Iedere keer 3 dagen, dus bijvoorbeeld maandag dinsdag woensdag, dan weer even thuis, om vervolgens de week erna weer ergens anders heen te gaan. Ik ga alleen, met een tentje en mijn hond.
Nou ben ik op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben, of die plaatsen weten waar ik eventueel zou kunnen overnachten voor niet teveel geld. Ik ben al op zoek naar verschillende campings, maar er zijn hier vast mensen die ook al eens ergens gekampeert hebben, en daar goede ervaringen mee hebben. Tips en tricks zijn overigens ook welkom.
De bedoeling is ook dat ik veel kan wandelen. Eventueel van camping naar camping wandelen is geen probleem, maar dat moet ik gewoon op dat moment bekijken.

Ik wil richting Zeeland, Friesland/Groningen, de eilanden, de Veluwe, en ergens in het zuiden van Limburg. Het is dus belangrijk dat ik mijn hondje ook mee kan nemen.

Ik hoop dat mensen me kunnen helpen. Als er vragen zijn, stel ze vooral!

P.s: als het hier niet goed staat, verplaats het gerust! Ik wist niet zo goed waar ik het neer moest zetten.

iefke

Re: Trekken door Nederland, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:18

LZP -> BI

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 16:16

een vriendin van mij heeft wel eens stuk van het Pieterpad gelopen, die loopt van Maastricht van naar Groningen. Op die route liggen ook tal van overnachtingsplaatsen. Zij vond het iig erg leuk, maar zelf geen ervaring dus kan je verder niet helpen. Klonk iig erg mooi.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 16:28

Dat is inderdaad ook nog een leuke optie! Had ik nog niet eens aan gedacht :)