Opzoek naar leuke camping in Nederland!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Opzoek naar leuke camping in Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 09:49

Hoihoi!

Deze zomer wil ik graag +- een weekje weg met mijn vriend.
We zouden het leuk vinden om naar een camping te gaan! We hebben geen tent, dus een chaletje oid zal wel handig zijn...
We houden van zwemmen, dus een leuk zwembad is voor ons wel belangrijk! :P Of eventueel de zee..
We hebben bijna geen eisen. Maar een leuk dorpje in de buurt of wat te dingen om te doen zijn natuurlijk altijd leuk.

Ons budget is niet al te hoog..

Kom maar op!

blue_sky

Re: Opzoek naar leuke camping in Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:00

Natuurkampeerterrein Wega in Weert vind ik top. Het is zo'n prachtig gelegen terrein, rustig midden in de bossen (recreatiegebied de IJzeren man). Het terrein zelf is keurig maar biedt totaal geen luxe. Op wandel c.q. fiets afstand vind je echter het zwembad de IJzeren Man, een top attractie in de zomer (binnen en buiten), diverse wandelroutes, het centrum van Weert, kinderboerderij. Ik weet niet zeker of er een chaletje is, ik dacht het wel. Maar meestal kun je in het voorjaar voor nog geen 100 euro een dubbeldaks tentje kopen bij de Aldi of zo. Dat is toch de moeite waard als je nog eens vaker op vakantie wilt? Ik heb er zelf zo een en die bevalt uitstekend.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 14:18

Zeker is dat de moeite waard! Ik kom bijna nooit bij de aldi, en wist dus ook niet dat ze daar verkocht werden voor zo'n prijsje.

Dankje trouwens voor de tip!

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:56

Ik weet trouwens nog een leuke. Net over de grens bij Weert. Camping Goolderheide in Bocholt (B). Daar hebben ze wel stacaravans enzo te huur. Camping heeft zelf een buitenzwembad, disco, restaurant. Ook midden in de bossen gelegen EN het is mogelijk er onder begeleiding van de eigenaar een bosrit te paard te maken over het Limburgse Ruiterroutenetwerk. Je kunt er overigens ook je eigen paard mee naar toe nemen.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 15:22

wij gingen toen ik kind was enkele jaren naar camping t Hemelke in Hulsberg (Limburg, vlakbij Valkenburg). Er leuke omgeving. Nette camping, met zwembad. Veel te doen in de omgeving

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 15:23

Camping Oranjezon in Zeeland is ook erg leuk. Daar zit je vlakbij het strand en er is ook een klein zwembad.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:14

Camping de tuutenberg in vasse

Dette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:27

De waddeneilanden zijn ook erg leuk! :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:59

Ter spegelt in Eersel.