Vriendlief wil dit jaar naar de Costa Brava in Spanje. Nu ben ik een beetje aan het kijken en ik heb besloten dat ik niet naar een te toeristisch plaatsje wil in de buurt van Roses. Verder ben ik ook nog nooit in Spanje geweest. Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met de Costa Brava. Wat is wel leuk, en wat niet? Wat raden jullie aan, en wat af? Enzovoort.
Ik heb 8 jaar lang aan de costa brava gewoond in Calella om precies te zijn. Deze kant van spanje is wel heel erg toeristisch. Zodra je de kust verlaat word het minder. Waar ben je precies naar op zoek?
Benidorm is costa de sol. Net even iets anders dan costa brava. Costa brava is leuk tot aan je 20ste wat Janine zegt terwijl Benidorm voor alle leeftijden is. Beide niet mijn ding
Kelly_ann
Geplaatst: 16-01-10 00:24
Nah... mijn ouders zijn al jaren costa Brava gangers, op een camping waar je vooral ook gezinnen en pensionados vindt....
Barcelona is ook echt geen kinderachtige stad en genoeg andere dingen te zien en te doen.
Kwestie van de juiste keuzes maken. Midden in Lloret de mar of Salou moet je denk ik niet gaan zitten voor rust en cultuur
jetla
Geplaatst: 16-01-10 20:32
blensink schreef:
Benidorm is costa de sol. Net even iets anders dan costa brava. Costa brava is leuk tot aan je 20ste wat Janine zegt terwijl Benidorm voor alle leeftijden is. Beide niet mijn ding
COSTA BLANCA bijna zuidelijkste puntje spanje.
blensink
Geplaatst: 17-01-10 21:31
Ja, is ook zo Aarderijkskunde is nooit mijn sterkste kant geweest!