Romyv schreef:Je hebt daar heel veel leuke dingen om te doen.. JE hebt de brouwerij van hertog jan (dacht ik), verschillende wijnproeverijen en je kan gaan klimmen/varen/fietsen in de grotten
De grotten zitten in Valkenburg, is wel een aanrader om heen te gaan.
De brouwerij van Hertog Jan zit in Arcen, waar ook de kasteeltuinen zitten.
Zoo parc Overloon is een leuke dierentuin om in te wandelen. Maar soms heb je pech, en zie je de dieren niet. Ze leven inderdaad een hun eigen nagebootste leefomgeving. In Overloon heb je ook nog het oorlogsmuseum, wat erg indrukwekkend is. Je kan daar door een bos wandelen waar vele tanks staan.
Om te winkelen in Roermond erg leuk, maar Weert zelf ook. Ik ben niet zo'n fan van het outlet, maar dat komt omdat ik niet van drukte en grote mensenmassa's houd. Doordeweeks kan je er overigens goed winkelen.
Venlo is ook een leuke stad, met de Grote hei als wandelgebied. Met een zweefvliegveld.
Maar als je echt heel mooi wilt wandelen zou ik je aanraden om naar Well te gaan. Daar zit het Reindersmeer en daar is een hele mooie wandelroute. Waanzinnig! Je kan er met een pontje over het water enz. Daarnaast heb je er ook nog het Leukermeer, waar een grote camping aan zit met een fijn restaurant. In Wellerlooi kan je ook waanzinnig wandelen in Nationaal Park de Hamert.
Hopelijk heb je er iets aan!