Beachmasters.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RianC

Beachmasters.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 20:21

Ik heb de zoekfunctie al even uitgebreid onderzocht maar ik had nog even 1 specifieke vraag!

Moet je verplicht meedoen aan van die uitgaanavonden enz, want ik en mijn vriend willen goedkoop op vakantie (beide 18) en zo een jongerenreis is natuurlijk perfect maar om nou elke dag verplicht uit te moeten gaan enz. zitten we niet echt op te wachten.
Heb je ook veel overlast van andere mensen in die appartementen of kan je gewoon rustig slapen?

Alvast bedankt

_Noraly

Re: Beachmasters.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:26

nee, die dingen hoef je niet te doen. Zou het ook niet doen, beachmasters biedt die dingen veel te duur aan!

Ik weet niet waar je heen gaat, maar meestal kun je opzich wel slapen. Er zal wel wat herrie enzo zijn tot een uur of 6 'sochtends.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:27

Nee, je kunt ook gewoon op bestemming zelf naar acitiviteiten gaan. Je kunt dat aanklikken of je dat wel of niet mee wil..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:33

Let op dat je niet in een tent komt te zitten die 's morgens in de brandende zon staat. Heb ik ooit ook eens gehad en van uitslapen was geen sprake meer... ook niet na een nacht compleet doorgaan, de tent was zo heet dat je er wel uit moest.
Dit was niet met beachmasters maar met Xtravel in Argeles-sur-mer.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:34

Je hoeft niet mee te doen met deze activiteiten,d at is je eigen keus :j

En met de rust. Ik ben afgelopen jaar naar Kroatie geweest op een camping met een jongerenreis. Op sommige avonden/nachten was er veel lawaai, maar dat is iets wat je van te voren al weet en dan neem je oordoppen mee. Officieel moest het na 12 uur stil zijn, dat was een regel van de camping.. :)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:27

.