Zo om me heen hoor ik al verschillende mensen die geboekt hebben voor de zomervakantie. Nu wij nog, maar waar naar toe, geen idee? Misschien hebben jullie iets leuks, we hebben wel een paar eisen. Dit zijn: - Zowieso met het vliegtuig - Goed kunnen stappen maar geen feestoorden zoals Chersonissos ( al 3 x geweest) - Iets waar toch wel wat 'oudere' jongeren zitten, dus geen Lloret etc - Leuke uitstapjes - Qua prijs maakt het niet zoveel uit, als het maar geen 1500 euro wordt voor een simpel hotel.
Ohja, misschien handig om er bij te zetten, we zijn al in Turkije, Kreta en Spanje geweest.
Egypte? Geweldig land, maar ga in het voor of naseizoen, anders is het echt heel erg warm. Cultuur is prachtig, je kunt er prachtig snorkelen en de prijzen zijn er netjes.
Of anders misschien Tunesië of Marroko? Vooral het laatste land is nog niet ontdekt door het massatoerisme en is heel erg mooi volgens mijn broer die er 2 jaar geleden geweest is.
Het nadeel is dat we in het hoogseizoen zitten ivm vakanties. Ik denk dat Egypte dan echt te warm is. Maar het lijkt me wel mooi om nog een keer naar toe te gaan.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ben er zelf nog nooit geweest. Vriendinnen van mij gaan er dit jaar voor het eerst heen. Ik ken wel iemand die vorig jaar was geweest en die vond het erg leuk !
Canarische eilanden is altijd leuk. En de griekse eilanden. Wij vonden Kos en Zakynthos beiden erg leuk, niet zo megadruk en heel mooi vooral Zakynthos, Kreta viel ons tegen. een aantal jaar geleden zijn wij in de zomervakantie (ik ben juf, dus ik kan niet anders) naar Egypte geweest. Het was warm, maar best te doen. Hebben een hoop gezien en verder lekker gesnorkeld bij het hotel, hadden een mooi rif voor de deur. Was super. Verder een keer naar Malta geweest, was ook erg leuk.
ja hoor zeker wel. Je hebt een leuk centrum aan de haven. Maar als je een paar honderd meter verderop zit zit je toch al lekker rustig. verder is er veel te zien. En de wegen zijn daar vrij goed en vlak, dus je kan er ook goed een fiets huren.