Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noekje schreef:Hmm daar weet ik niets vanaf, er zaten wel walvissen. Is ook al een paar jaartjes terug. Ben wel met dolfijnen wezen zwemmen, maar dat was helaas niet in de open zee.
Zou je even bij een reisbureau moeten vragen, zou wel erg tof zijn!
vikki schreef:Kreta; interessante dingen te doen / uitstapjes te maken zoals een bezoekje aan het lepra eiland Spinalonga, Knossos, een dag wandelen door de Samaria kloof (moet je geen hele slechte conditie voor hebben), een dagtripje naar Santorini of een auto huren en het eiland verkennen (zo is er het plaatsje Vai waar de oh zo bekende bountry reclame is opgenomen, het Lassothi plateau opzoeken en daar alle dorpjes af gaan en er zijn ook diverse steden die leuk zijn). Er zijn gebieden die erg toeristisch is (en waar het uitgaansleven ook zeer bruisend is), en er zijn ook plekken waar je je onder de plaatselijke bevolking kan begeven en de drukte uit kan zijn.
Tunesie; El Djem (het op 2 na grootste colloseum ter wereld) bezoeken, een 2 daagse woestijntoch maken, safari tichten, quad rijden, kamelen tochten, paard rijden... en imo erg leuk; de souks en lokale markten bezoeken (ik las al dat jouw vriend wel raad weet met opdringerige verkopers, als je je daar niet door laat intimideren -overigens heb ik me laten vertellen dat Tunesie wat dat betreft lang zo erg niet is als Egypte- dan is het erg leuk om daar te winkelen).