Singapore!!! Altijd tussen de 28 en 32 graden. Heel schoon, mensen zijn erg beleefd (Azie he) , heerlijk eten en drinken en het is zo klein dat je geen auto nodig hebt. Wat wil een mens nog meer.....
nickyu
Geplaatst: 06-01-10 18:15
als jullie er uit zijn .. roep dan ff als het ff kan uit de opties het land met de minste prikbeesten
mijn reuma lijf kijkt al zeer hoopvol uit naar de lente ..
Jootjee
Geplaatst: 06-01-10 18:15
New Zealand! Schijnt echt een prachtig land te zijn...
Ik moet er wel mijn brood kunnen verdienen( weer niet de loterij gewonnen) Honden,paard en moeder moet mee kunnen. Bv Ghana lijkt mij niets. Een andere taal leren gaat me denk ik niet lukken.
Karin
Geplaatst: 06-01-10 19:29
In Nieuw-Zeeland valt ook sneeuw hoor. En in het zuiden kan het daar zelfs in de zomer nog knap koud zijn. Vlak bij de Zuidpool enzo.
Mocht je ooit naar Australië verhuizen: ook daar zijn wintersportgebieden (ja, echt waar!) en rond Melbourne valt soms ook een dik pak sneeuw. En daar zijn ze er minstens net zo slecht op voorbereid als in NL.
Haha Australië is dan ook wel erg groot, maar toch lijkt het me geweldig om er heen te gaan. Of Nieuw-Zeeland, te mooi land lijkt me dat, maar daar schijn je ook op gletsjers te kunnen lopen dus misschien toch wel een beetje koud.
Bermuda is ook een lekker warm eiland waar de engels spreken
Teelee
Geplaatst: 06-01-10 20:10
Charles schreef:
Amerika LA is het nooit echt 'kouder' als 20 graden dacht ik.
Nou volgens mij lag daar paar weken terug ook sneeuw, en vroor het ook hoor Amerika dan iig, LA weet ik niet