Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
duikpaardje schreef:De touroperators kopen een x aantal kamers in bij een hotel, en daarom is het vaak op het laatste moment ook goedkoper.
Wij boeken altijd zodra er geboekt kan worden, we zijn nu druk bezig met zoeken naar een zomervakantie en voor mexico in december boeken we al begin augustus omdat we altijd naar hetzelfde hotel willen.
Wij hebben trouwens zelden een heel vol vliegtuig meegemaakt, er waren altijd wel lege stoelen te vinden, wij hadden terug ook niemand naast ons.
LouB schreef:Wij hebben ook geboekt naar Mexico!![]()
In augustus 11 dagen naar het Viva Wyndham Maya! Midden in het regenseizoen, maar ik ben daar eigenlijk niet zo bang voor!
Heb er wel onwijs veel zin in!!
LouB schreef:Wij hebben ook geboekt naar Mexico!![]()
In augustus 11 dagen naar het Viva Wyndham Maya! Midden in het regenseizoen, maar ik ben daar eigenlijk niet zo bang voor!
bonney4evver schreef:LouB schreef:Wij hebben ook geboekt naar Mexico!![]()
leeeuk hoeveelste augustus? Wij willen 13 augustus ook in dat hotel
En ik heb idd ook op een reisbureau gewerkt en dan was het idd vaak met vroegboekkortingen het goedkoopst.
Ik heb alleen helaas nu het geld niet, dus het word toch nog een paar maandjes wachten.
Balen!
bonney4evver schreef:oh damn nu al..
Mag ik vragen wat je hebt betaald?