Zomer 2010 ga ik met mijn ouders en broertje (16) een verre reis maken. De vraag is alleen nog steeds waarheen? Zelf wil ik heel graag naar Australie/ Nieuw-zeeland mijn ouders ook wel, dus eigenlijk neigt het daar nu naar toe.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat er nog meer is?
in 2008 zijn we naar Zuid-Afrika geweest, een rondreis van twee en een halve week door de natuur. En daarna nog een paar dagen in Cape Town. Dat was echt helemaal geweldig, beste vakantie ooit! Maar om er nu gelijk weer heen te gaan vonden we zonde, er zijn ten slotte veel andere mooie plekken!
Twee jaar daarvoor hebben we hetzelfde soort vakantie gehad in Mexico, ook erg mooi, maar die cultuur spreekt mij eigenlijk niet zo aan.
Verder zijn we in Denemarken, Slovenie, Griekenland, Portugal, Frankrijk, Spanje, Tsjechie, Duitsland, Polen geweest. Zweden gaan we volgend jaar op wintersport. (wat bof ik eigenlijk toch

Zo'n vakantie als Mexico en Zuid Afrika willen we dit jaar weer maken, maar dan 4 weken.
Wat we zoeken:
-Mooie (ongerepte) natuur, beetje middle of nowwhere gevoel

-Veel dieren (foto's

-Mooie steden/stad om een paar dagen heen te gaan
-Warm klimaat, maar 30/35 graden is wel de max. (we gaan in Augustus)
-Liefst Engelstalig
-We eten trouwens vegetarisch. In Zuid Afrika was dat wel goed te doen, maar ik Mexico viel dat wel eens tegen. En ja elke dag patat is natuurlijk ook niet zo handig

- Land waar ze rechts rijden en ik als 18 jarige ook mag rijden zou wel handig zijn.
Azie trekt mij zelf niet echt, daar gaan mijn ouders maar heen als mijn broertje en ik niet meer mee gaan
We zitten zelf te denken aan Australie, Nieuw Zeeland, Canada? Amerika? Misschien Zuid Amerika?
Dus wat zijn de voor- en nadelen van deze landen en welke landen voldoen aan onze eisen?
Groetjes Simone