in's en out's Rhodos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

in's en out's Rhodos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 17:37

Hoi,

Ik heb een vakantie aangeboden gekregen naar Rhodos, nu ben ik totaal geen buitenland-vakantie-ganger, dus ik wil weten waar ik ja tegen zeg. ;)
Ik heb een keer gevlogen, een familie bezoek in Spanje, vliegen vind ik leuk, dus daar zal het niet aan liggen.

Wat zijn de leuke en minden leuke dingen van Rhodos en Griekenland in het algemeen?

Het gaat om het hoogseizoen, midden augustus zouden we gaan.

Groetjes Janneke

Plaatje1990

Re: in's en out's Rhodos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:56

Gezellig eiland en zeer leuke stranden aan de oostkust(westkust is alleen kiezelstand) en Rhodos stad is ook heel mooi! Ik ben er bijna 2jaar geleden geweest en heb 12dagen echt genoten daar met vele leuke uitstapjes en natuurlijk t lekkere eten en weer. Verder hebben we ook 2dagen in het Aquapark vertroeft, schitterend mooi park als je een waterrat bent :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 00:58

Ik ben er 3,5 jaar geleden geweest, leuk eiland. Er is van alles te zien en te doen. Geloof dat ze ook een groot waterpark oid hebben. Verder is er ook een kleine dierentuin. Bij diverse musaa e.d. ben ik gratis of voor weinig binnen gekomen. Als student zijnde kan je entree voor niets krijgen

Diaantjev

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:09

Ik ben inmiddels 3x naar Rhodos geweest. Ik vind het een leuk eiland en de mensen erg vriendelijk. De oude stad is vooral 's avonds erg leuk. Autovrij, allemaal steegjes en mooie verlichting. Om te winkelen is het nieuwe gedeelte leuk. Ik heb inmiddels de meeste toeristische attracties wel gezien. Lindos is leuk maar dan moet je wel vroeg gaan. Het is erg toeristisch en erg warm maar zeker leuk om een keer te zien. De vlindervallei is leuk als het in je dagtocht zit maar niet heel bijzonder. Het zijn allemaal dezelfde soort vlinders. Een dagtocht maken is wel aan te raden. Je ziet van alles en door de gids kom je wat meer te weten over Rhodos.

Ik ben ook een dag met de boot naar Marmaris geweest maar dat zou ik nooit meer doen. Je wordt gedropt in het centrum om te winkelen maar na een uurtje ben je dat wel zat. En op de terugreis was er veel deining op zee. Ben nog nooit zeeziek geweest maar het scheelde nu niet veel. De hele boot was aan het overgeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:32

We wilde sowiso niet van het eiland af, heb er al meer verhalen over gehoord.

Inmiddels hebben we geboekt voor appartementen complex Continental. :)