dan het liefst naar Valkenburg (aan de geul). Zijn hier nog mensen die daar
leuke vakantiehuisjes weten, of evt. een leuk hotel? En of je daar nog beziens-
waardigheden kent die we moeten zien.

een kasteelmuseum....
Ik hoop op reacties.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjoleintje schreef:Oke, pluttersput...die tip had ik nog niet gehoord de stoomtrein, altijd leuk.
Asfact, wij gaan, als we voor landal kiezen, dan denk ik naar Landal Kasteeldomein de Cauberg. Maar zaten jullie toen ook in een appartement? Kan je dat vergelijken met een hotelkamer? Want wij zitten nl. liever in een huisje.
Verder nog reacties? Of helemaal niemand?
M_ichje schreef:Wij gaan ook best wel vaak naar het Vijlemer bos, dat ligt er vlak naast. Je kunt daar verschillende wandelingen maken. Je kijkt dan de ene keer op een Belgisch en de volgende keer weer op een Duits dorpje uit. Heel leuk vind ik
Aan de andere kant van het bos ligt het dorpje Vijlen, daar ligt de hoogst gelegen kerk van Nederland.
Aan de overkant van de rijksweg die naast Vijlen loopt heb je een klooster (ik weet niet zeker of je er ook in kan, maar het is wel heel mooi, wij zijn er vroeger wel ingeweest). En als je dus van wandelen houdt kun je achter het klooster langs de berg op lopen. Als je daar op bent ben je ook weer in Duitsland (in een leuk dorpje).