Ik ga samen met mijn ouders naar Frankrijk. We zitten nog te twijfelen tussen Vendee en Cote 'd Azur. Voor mij is het de eerste keer dat mijn broer en zussen niet meegaan, dus ik ben een beetje bang dat het saai is. In de zomer ben ik 16. Ik zou het wel leuk vinden als het een plaats is waar je veel mogenlijkheid hebt mensen te ontmoeten, en evt. uit te gaan. Wat denken jullie?
de Côte d'Azur staat bekend als 1 van de duurste en meest luxe plaatsen ter wereld, voornamelijk Cannes, Saint-Tropez en Nice. Ik weet niet of dat is waar jullie naar op zoek zijn? Ik ben er 2 weken op vakantie geweest, het is prachtig maar 9 van de 10 mensen lopen er om gezien te worden en daar hou ik persoonlijk niet zo van. Vendée is totaal anders dus het ligt er geheel aan wat jullie zoeken in een vakantie bestemming.
Budget. Het is dus dat ik alleen met mn ouders ga hè. Ik heb al campings gezien die wel te betalen zijn. We gaan nu 2 weken ipv. de gebruikelijke 3, dus er is wel iets meer geld over.
Wij zijn deze zomer (ik en mijn vriend) 2weken naar de Cote d' Azur geweest, erg mooi maar wel duur ! Wij zaten bij Nice en zijn ook naar Monaco en Cannes etc regelmatig geweest ,erg leuk!