Moulin Rouge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Moulin Rouge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 11:23

Hallo Allemaal!

Van mijn vriend heb ik voor mijn verjaardag een weekendje Parijs gekregen :+:
Nu is hij ook binnenkort jarig (naja... 1 april... maar goed, ik wil op tijd weten wat ik ga doen :D) en ik ben dus op zoek naar een leuke cadeau. Omdat we rond zijn verjaardag naar Parijs gaan, wilde ik kijken of we daar wat konden doen. Het eerste wat bij mij opkwam was: de Moulin Rouge. Lijkt me echt super gaaf om daar eens naar toe te gaan. Maar... het is behoorlijk duur en ik ben bang dat het gaat tegenvallen. Ik heb al vaker gehad en gemerkt dat bij dat soort shows die zo bekend zijn, dat ze tegenvallen, en zeker bij deze prijzen vind ik dat dan erg jammer.

Nu was mijn vraag, is er misschien iemand van jullie naar de Moulin Rouge geweest. Hoe was jullie ervaring? Wat voor kaarten hadden jullie (met eten, met drinken, of gewoon de 'kale' show?) en hoe zaten jullie? Kon je het een beetje goed zien. Ik vind het zonde als ik dan voor de goedkoopste kaartjes kies (toch nog 80 euro stuk) dat we dan ergens achterin een hoekje zitten en nog niets zien. Dan wacht ik liever tot ik echt geld heb en de hele dinershow erbij ook kan betalen.

Weet iemand van jullie nog wat anders leuks in Parijs (misschien een leuke andere show/theater/...)? Natuurlijk heb je de musea, de Eiffeltoren (1 of 2 f? kan het niet vinden) enz., maar het gaat om een verjaardagscadeau en wil er wat leuks van maken.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groetjes, Sweetheart

Tallie1979

Re: Moulin Rouge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:30

de Moulin Rouge gaat je zeker niet tegenvallen :)

Je hebt ook het Lido, dat is volgens mij een soortgelijk iets! :)

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 11:48

Goh... bedankt voor je snelle reactie :)
Ik zie dat de Lido ook wat vriendelijke is met zijn prijzen. (Ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten hoor, maar ik ben maar student :+).
Is er iemand die ervaring heeft met Lido?

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:37

Wij zijn dit jaar met het hele gezin naar de moulin Rouge geweest :=
Ik denk idd ook zeker niet dat het je tegen gaat vallen!
Wij hadden geen eten erbij. Wel zat er champagne bij de kaartjes geloof ik.
Ik weet nog dat ik het allemaal gewoon harstikke goed kon zien, maar dat het wel krapjes was allemaal :P
Maar het is heel leuk om eens gezien te hebben :j

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:38

Wij hebben ook nog een tour door het voetbalstadion gedaan toen. Voor mij natuurlijk niks aan, maarja mannen he :P Die vinden dat natuurlijk wel leuk :P Misschien is dat anders ook wel leuk om je vriend mee te verassen. In ieder geval betaalbaar :P

Ohja en als je naar de moulin rouge gaat. Schrik vooral niet van de rij :=

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:23

Ik ben niet in de Moulin Rouge geweest, wel ervoor. *Op de weg erheen ben ik bijna een bordeel ingetrokken, maar ach.. :') *

Zelf ga ik enorm graag shoppen in Parijs. Ik ga volgende week maandag een dagje naar Parijs, dat wordt de derde keer dit jaar. Ga gewoon naar de Eiffeltoren [met 2 "ffen" ;) ], de Sacre Coeur natuurlijk, en ga lekker eten op de Champs Elysées. Je kan geweldig shoppen en dure merken kijken in de Grands Magasins aan Boulevard Haussmann [Lafayette en Printemps]. Het Musée Grévin [wassenbeeldenmuseum] is leuk, wel behoorlijk prijzig [€20,- per persoon]. Le Jardin Du Luxembourg vind ik er prachtig, jammer dat je niet van de zomer gaat, dan is het helemaal geweldig :+: .

Als me nog iets te binnen schiet zeg ik het nog wel :Y) Ik ben helemaal gek op Parijs, de mensen en de taal en dus kom ik daar nogal eens. Heerlijk! Heel veel plezier alvast!

En Frances, het Stade de France zeker? Ik ben daar voor een concert geweest 10 jaar geleden. Ik weet er niet zoveel meer van, maar wat grooot! :oo

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:42

Uhhhh, om eerlijk te zijn blijven alle herinneringen met voetbal niet zo lang hangen :') geen idee hoe het heette :Y) Als ik het goed heb liep er een autoweg onderdoor? Er stond binnen in ieder geval een model van een voetbalstadion met een autoweg eronderdoor _O- goh wat vond ik het toch boeiend, is het te merken :D := Het was wel groot ja :=

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:45

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:48

Paris st. germain heette het.
Heb het even gevraagd haha. Die voetbalstadions lijken allemaal op mekaar :')

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:49

Die is ook groot :Y) Maar ze lijken inderdaad allemaal op elkaar :') En ze zijn allemaal even saai :O

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:51

Precies mijn punt _O-
Maar aangezien mannen alles met voetbal zoooo boeiend vinden dacht ik dat dat voor haar vriendje misschien wel leuk zou zijn :Y)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:08

Vorig jaar ben ik naar de Moulin Rouge geweest! Het was echt prachtig. Ik vind het wel een aanrader.

Inmiddels woon ik zelf ook in Versailles, naast Parijs. Voor een leuke avond uit kun je ook naar Zingaro gaan. Dit is in de buurt van Parijs. Je kunt ook naar de academie in Versailles komen! Daar werk ik! Bij ons hebben we elk weekend show.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 01:29

[LZP] > [BI]

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 18:07

Met toestemming van de mods mag ik dit topic weer wakker maken.

Uiteraard moest dit gebeuren voor mijn vriend geheim blijven en hij is de afgelopen tijd heel veel bij mij geweest, dus ja... toen kon ik dit topic beter even laten zakken. ;)

Ik ben nog steeds opzoek naar ervaringen met de mr. Eventueel ook graag ervaringen met de Lido.

Sjaad, worden er ook andere shows gegeven waar jij werkt? Vriendje vind paardjes wel leuk, maar de paarden is meer mijn ding.

Ik neem aan dat je van te voren best kan reserveren? Kan je dan ook plaatsen aangeven? Of is het gewoon een kwestie van er op tijd zijn?

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:24

Gaat je laatste vraag over de moulin rouge?
Je kunt er wel reserveren ja, maar geen plaatsen die worden ter plekke ingevuld :)

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 18:34

Ja dat ging idd over de moulin rouge :D. Thanks voor het antwoord :)

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 00:01

Verder nog iemand die me kan helpen?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:13

tour montparnasse! echt geweldig vooral 's avonds, veel goedkoper als de eiffeltoren en eigenlijk veel mooier uitzicht etc. want dan kun je namelijk de eiffeltoren zien en andersom zie je de tour montparnasse en die is gewoon lelijk.

Winkelen is les halles echt 'de place to be' daar ligt ook op loopafstand de euhm... owh slecht ik ben de naam kwijt, iig dat museum van die moderne kunst. Ook bij la defense (zone 2 net buiten parijs) is ook leuk shoppen!

Hmm verder is les invalides ook de moeite waard (daar ligt napoleon begraven)

Verder kun je ook nog in een luchtballen die aan een lang touw vast zit deze zit in parc andre citroen (best even zoeken).

Ik heb zelf voor 3 maanden in parijs gewoont, helaas niet meer in die ballon geweest, we stonden er wel, 't weer was alleen niet goed genoeg. In principe is het elke dag.