Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...
Hij is hier nog niet, lopen nog wat te rommelen met van alles en nogwat, ik word er echt gek van, maarja, dat terzijde, wat houdt die assistentie precies in? Want hij heeft het namelijk over assistentie, is dat dan tot aan de gate en op schiphol weer vanaf de gate ofzo? Of blijven ze echt bij hem tot hij in het vliegtuig zit? Iemand een site misschien? Xyris schreef:Thanks storm, je hebt wel gelijk maarja.. Zet die knop maar eens om.. Ik kan dat helaas niet..Hij is hier nog niet, lopen nog wat te rommelen met van alles en nogwat, ik word er echt gek van, maarja, dat terzijde, wat houdt die assistentie precies in? Want hij heeft het namelijk over assistentie, is dat dan tot aan de gate en op schiphol weer vanaf de gate ofzo? Of blijven ze echt bij hem tot hij in het vliegtuig zit? Iemand een site misschien?
) naar Nürnberg helemaal aan de andere kant vertrekken, was dat een rot-eind lopen voor d´r en dat redde ze niet.
... "voor wie is die rolstoel, iedereen is toch al uit het vliegtuig??!" Totdat die meneer vriendelijk zei dat ze lekker kon gaan zitten en hij haar naar de uitgang zou brengen
! (Nbg is maar een klein vliegveld; je bent binnen 5 min. bij de douane). Het was wel fijn dat hij haar koffer van de band haalde en aan mij overhandigde.