Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Laura82, heb je mijn link bekeken? Dat is een tas waarin je het pak in een hoes hangt. Dan klap je de hele tas dubbel en rits je het dicht. KlaarEn zo'n tas heeft veel vakken voor de rest van je kleding en bagage.
Heb zo al vaker nette kleding zonder probleem vervoerd.
Laura82 schreef:Een losse zak kan toch niet, ivm maar 1 stuk bagage meemogen? We hebben nog niet geboekt, dus maatschappij kunnen we nog geen contact mee opnemen.
MamaMiesje schreef:Laura82 schreef:Een losse zak kan toch niet, ivm maar 1 stuk bagage meemogen? We hebben nog niet geboekt, dus maatschappij kunnen we nog geen contact mee opnemen.
Je mag 20 Kg bagage meenemen (dus de koffer die het ruim in gaat) én 1 stuks handbagage van max 5 kg en een bepaalde afmeting-die-ik-even-niet-meer-weet.
De "pak-tas" zou je dus als handbagage mee kunnen nemen
MamaMiesje schreef:Laura82 schreef:Een losse zak kan toch niet, ivm maar 1 stuk bagage meemogen? We hebben nog niet geboekt, dus maatschappij kunnen we nog geen contact mee opnemen.
Je mag 20 Kg bagage meenemen (dus de koffer die het ruim in gaat) én 1 stuks handbagage van max 5 kg en een bepaalde afmeting-die-ik-even-niet-meer-weet.
De "pak-tas" zou je dus als handbagage mee kunnen nemen
MamaMiesje schreef:Vjestagirl schreef:5 kilo? Welke maatschapij is dat dan? Bij Ryanair is het 10 en bij eigenlijk alle anderen 20...
20 kilo HANDbagage?? Wat veel zeg. Ik dacht dat het 5 was.
MamaMiesje schreef:Vjestagirl schreef:5 kilo? Welke maatschapij is dat dan? Bij Ryanair is het 10 en bij eigenlijk alle anderen 20...
20 kilo HANDbagage?? Wat veel zeg. Ik dacht dat het 5 was.
lejo schreef:dat is een goeie, ga ik onthouden!
Zit altijd wel ruim over die 5 kilo heen, maar is ook ng nooit gewogen. Wel staat er altijd overal 5 kilo, max. Overigens ook bij KLM.
Ga er iig niet vanuit dat 20 kilo mag, dat lijkt me een te grote gok.
Intercontinentaal heb ik KLM nog nooit gehad, misschien ligt daar het verschil?
Vjestagirl schreef:En 5 kilo heb ik echt nog nergens gezien, welke maatschapij is dat dan?