Binnenkort zijn wij 10 jaar bij elkaar en ik wil graag dan een keer een weekendje weg, wie heeft er een leuk ideetje of kent een leuk hotelletje om naar toe te gaan, ergens in NL is wel handig omdat het maar een weekendje betreft.
Ik zou dan zeggen, ga naar Arcen. Daar heb je een bungalowpark en heb je ook de thermaalbaden zitten. Is ideaal om eens lekker te relaxen en/of romantisch samen rond te dobberen
Een leuk hotel in Haarlem; Haarlem is echt een leuke stad. Er is overgins in (geloof ik) Belgie een hotel met thema kamers, een jacuzzie op de kamer en allemaal andere leuke dingen: ik wil daar altijd nog een keer heen, als je de kans hebt zou ik daar echt heen gaan .
Silence
Wij gaan de 19e naar Dusseldorf lekker 5 sterren aan de koningsallee tussen alle duren merken en genieten van het eten en de grootste kerstmarkt van Duitsland
Met onder andere weekendjes weg, kei leuk om je mannetje te verrassen, en je kunt dan kiezen uit zeker 20 accomodaties waar je op een weekendje weg kunt gaan!
op de site van bongo staat alles, bij D-reizen hebben we een collectie liggen. zeker de moeite waard om dat even te bekijken!