Winkeldagje Leer - Duitsland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

Winkeldagje Leer - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 14:44

Hoi Bokkers,

We willen binnenkort eens even een leuk winkeldagje doen in Leer in Duitsland.
Heeft iemand van jullie een idee of daar op maandag de winkels open zijn?
En heeft iemand van jullie nog leuke tips?
Alvast bedankt ;)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:46

Op maandag zijn daar de winkels open. Maar waarom eigenlijk Leer? Ben je daar vaker geweest? Zoveel is daar eigenlijk niet te zien, als je iets verder rijdt, kun je ook naar Aurich gaan, en dat is een grotere stad én (als je mijn persoonlijke mening wilt) uitgebreider en leuker.

birken187

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:48

Vandaag is de kerstmarkt weer begonnen! In de binnenstad zullen wel veel winkels open zijn.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 15:10

OK Barmat, niet specifiek Leer, alleen daar heeft men het altijd over dus vandaar!

Maar ik hou me zeker aanbevolen voor leuke (andere) tips! :D

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:17

Ah zo, dacht dat je er vaker was geweest ;)

Leer vind ik persoonlijk wat kaal... ga er eigenlijk nooit heen, maar het is wel lekker dicht bij de grens, vandaar dat er veel hollanders komen (je hebt er zelfs een HEMA!)

Aurich is groter en ligt zo'n 30 km verderop, Emden is ook leuk, ook 30 km van Leer. Wil je écht mega leuk shoppen, is Oldenburg Wechloy een aanrader! Overdekt winkelcentrum met superleuke winkels, eetgelegenheden, aparte shops :j Ligt wel zo'n 60 km van Leer, ongeveer 1 uur en een kwartier van de grens rijden. Oldenburg zelf is ook een supermooie en leuke stad overigens, daar kun je bijna in 1 dag niet doorheen komen.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:21

Ik ben inderdaad ook wel eens in Leer geweest. Heel veel valt er niet te beleven :o

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 16:44

Barmat schreef:
Ah zo, dacht dat je er vaker was geweest ;)

Leer vind ik persoonlijk wat kaal... ga er eigenlijk nooit heen, maar het is wel lekker dicht bij de grens, vandaar dat er veel hollanders komen (je hebt er zelfs een HEMA!)

Aurich is groter en ligt zo'n 30 km verderop, Emden is ook leuk, ook 30 km van Leer. Wil je écht mega leuk shoppen, is Oldenburg Wechloy een aanrader! Overdekt winkelcentrum met superleuke winkels, eetgelegenheden, aparte shops :j Ligt wel zo'n 60 km van Leer, ongeveer 1 uur en een kwartier van de grens rijden. Oldenburg zelf is ook een supermooie en leuke stad overigens, daar kun je bijna in 1 dag niet doorheen komen.

Wahhhhh nu weet ik het niet meer haha!! Nou keuze genoeg dus :D :D en is prima op maandag te doen? Een andere dag is voor ons haast niet mogelijk.
Bedankt voor je reactie...enne nog even off-topic, de tranen liepen mij hier zonet over de wangen toen ik je topic las over je paardje die is overleden, erg mooi geschreven..... :(:)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:46

Op maandag is alles gewoon geopend, is niet zoals in NL, dat alles dicht is :)

Enne... bedankt :j

Emilia

Re: Winkeldagje Leer - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:49

Aurich leuk?? Nee toch? Ben er ook geweest maar kan me niet herinneren dat er veel te beleven is. In Leer heb je best een aantal winkels. Zit ook een H&M :+