Brussel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charissiej

Brussel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 21:21

Hoi Hoi! Ik ga eind Decomber met mijn vriend naar Brussel en vroeg me af hoe het daar is met kerst? Verleden jaar ben ik naar Dusseldorf geweest en dat viel eigenlijk een beetje tegen... nu dus Brussel! Wat ik me dus eigenlijk ook af vroeg is of er op zondag nog wat leuks te doen of te bekijken is ( dierentuin of iets dergelijks). Doe namelijk wel vaker weekendjes weg maar na 2 dagen shoppen heb ik dat eigenlijk wel gezien maar op zondag wil ik ook niet zo vroeg naar huis. Misschien leuke markten ofzo?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 10:51

Ik ben 2 weken geleden een week in Brussel geweest en vond het er echt afschuwlijk.
Wat een vervallen troep daar, het verkeer is afschwuwlijk en vond dat er geen sfeer hing.
Ik vind het altijd wel erg mooi om oude steden te bezoeken, maar dat was geen mooie oude stad, maar echt gewoon chaotisch, vervallen en onveilig.

Ik ga er dus echt niet nog een keer heen.
Ik weet dus niet hoe het er met kerst is maar er hing nu niet echt een gezellige warme sfeer daar. :n

Volgens mij zijn er verder geen andere dingen die je kan doen, ben ieder geval niks tegen gekomen, tijdens mijn rondje Brussel.

charissiej

Re: Brussel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 10:56

haha okeej, jammer dat je het niet zo leuk vond.. ik moet het nog maar zien dan haha!

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:27

goh, ik woon zelf in België en ik ben er nog nooit geweest met kerstmis, maar ik veronderstel wel dat de kerstmarkt enzo gezellig is. Verder moet ik helaas Ingridje16 gelijk geven, ik ben vorig jaar eigenlijk voor het eerst echt in Brussel geweest met school, en ik vond het verschrikkelijk, maar wij hebben wel rondgelopen in echt lelijke buurten (was de bedoeling :') )
België heeft nog steden die met kerst gezelliger zijn (denk ik). Denk aan Hasselt, Brugge e.d.
Maar ik zeg niet dat Brussel zo slecht is hoor, ik moet toegeven dat ik er echt nooit kom ;p

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-09 21:29

jah, ik ben al in Hasselt en Brugge geweest en ga in maart naar Antwerpen, dus vandaar nu Brussel.. Kijk, jullie gingen met school en dat is natuurlijk anders dan wanneer je met je vriendje gaat haha

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:31

Ja da's ook weer waar ;p Maar vind Brussel op zich wel geen mooie stad.
Je kan misschien eens kijken op internet , denk dat je vast wel dingen vindt om te doen rond die periode, buiten kerstmarkten enzo. Haha, wat ben ik voor belg, ik weet niks van Brussel :P

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-09 21:32

hahaha , nou dat is niet erg hoor! Ik ben een Nederlander maar weet ook niet alles van elk plaatsje hoor haha!

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:33

Wij hebben vorig jaar uitgebreid Zeeland bestudeerd & verder kom ik ook niet haha :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:17

Ik ga komend weekend naar Brussel, dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd :)
Ik ben een aantal jaar geleden in Antwerpen geweest, daar vond ik de kerstmarkt echt heel gezellig. Hoop dat die in Brussel ook gezellig is :) Gelukkig heb ik ook van erg veel mensen gehoord dat Brussel enorm gezellig is met de kerstmarkten, dus ik denk dat dat wel goed komt :) Schijnt inderdaad geen hele mooie stad te zijn, maar wel weer leuk om te winkelen en markten te bezoeken etc. En lekker eten en drinken natuurlijk :D

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 17:20

Jah daar gaat het om he! Gezelligheid, leuke marktjes, winkelen en lekker eten en drinken! (in het donker zie je de stad toch niet haha)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:44

Het centrum van Brussel vind ik nog wel leuk (gezellig), maar waar ik verder geweest ben vond ik echt helemaal niets. Vooral Brussel-Noord niet, bah.

Ik kom daar eigenlijk maar een paar keer per jaar voor concerten, dus ik weet er niet veel van. Alleen in het centrum was hing er laatst al wat kerstverlichting, dat zag er wel gezellig uit.