Vliegen en boeken bij Emirates, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeaulijn

Vliegen en boeken bij Emirates, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 13:34

Hoi!

Als alles door kan gaan ga ik samen met mijn vriend in januari voor drie weken naar Thailand. Nu zijn we natuurlijk echte Hollanders en willen zo goedkoop mogelijk vliegen. Ik kom nu telkens uit bij Emirates. Nu lees ik op internet overal hele goede ervaringen met Emirates en ook hier op bokt heb ik positieve berichten hierover gevonden.
Nu is mijn vraag, hoe hebben jullie dat geboekt? Is het betrouwbaar om dat zo via internet te doen of hebben jullie dat via een reisbureau gedaan? Ik vind het allemaal best spannend haha, ik wil het allemaal zo goed en zo zeker mogelijk regelen, eerste keer zover weg en het is natuurlijk wel alsnog een hele smak geld plus dat het geen Nederlands bedrijf is.

Dus, zijn er nog tips? :)

(Ook als er nog goedkopere en betere mogelijkheden zijn dan Emirates ;))

Storm

Re: Vliegen en boeken bij Emirates, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:42

Op welk vliegveld wil je landen? En welke data?
En hoeveel is een ticket bij Emirates.
Ik kan wel voor je zoeken of ik iets goedkopers tegenkom.

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 22:15

Wij hebben via een reisbureau geboekt. Hele luxe maatschappij! Ik wil niks anders meer :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 23:04

Wij hebben afgelopen zomer ook naar Thailand gevlogen met Emirates :) Ook ik vond het een hele fijne organisatie, en mooie toestellen!
Gaan jullie rechtstreeks of met tussenstop?
Wij waren via Dubai gevlogen, vanaf Dusseldorf (scheelt een hoop geld in vergelijking met Schiphol!).
Zo lekker, met een tussenstop van 3 uur even op het vliegveld rondbanjeren/dingetjes kopen enzo en ook nog een beetje van de arabische cultuur oppikken :)

Wij hebben de vlucht geloof ik bij Greenwoodtravel geboekt! Erg fijne, goed georganiseerde organisatie ook voor de tours en hotels!!!
Maar verder weet ik eigenlijk niet veel van die economische dingen, mijn ouders hebben verder alles geregeld.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 10:23

Bedankt voor jullie reacties!

We willen inderdaad vanaf Dusseldorf met tussenstop in Dubai, de tussenstop is alleen wel 's nachts tussen +/- 23.00 en 8.30 uur.

@Storm76: We willen landen in Bangkok en evt. ook weer via Bangkok terug, maar mag ook Phuket, aangezien we de laatste paar dagen in het zuiden willen zitten. Alleen het werk van m'n vriend doet beetje moeilijk met de vakantiedagen. Wij willen het liefst van 15 januari tot 5 februari, zodat we de fullmoon party nog kunnen meemaken op 30 januari, het werk wil liever dat we een week van de voorjaarsvakantie meepakken van 20 t/m 28 feb. Maar ik zit 4 maart weer met minstens één examen dus dat komt niet zo mooi uit.
2 tickets zijn dan 1258,20 als ik me niet vergis.

Als je zou willen helpen zoeken, graag! Ik ga vanaf vanmiddag ook weer op zoek :) Eerst een tentamen maken :=

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:43

Kom ook even langs, wij gaan eind maart naar Thailand en geboekt via Greenwood travel.
Wij gaan via A'dam naar Bangkok rechtstreeks(11uur) met Eva Air a 651 per ticket incl twee overnachtingen in Prince Palace hotel.

De rest gaan we de Super tour doen en met eigen aanpassingen die keurig geregeld zijn.
Ipv bus tocht van Ching Mai/Pattaya gaan we vliegen en later weer naar Phuket.....
Wij vliegen als laatst nog vanaf Phuket naar Bangkok met aanluitend de terugreis naar A'dam.Met ong 4 uur overstap.
Alles is echt goed te regelen via dit buro maar als je daar bent schijnt het ook allemaal goed te doen zijn heb ik van kennissen....
Wens je in ieder geval een hele leuke vakantie en deel je ervaringen zou ik zeggen.......

Misschien een tip hebben wij ook gedaan, als je nachts of heel vroeg aankomt je hotel een nacht eerder
boeken, kun je bij aankomst gelijk naar je kamer...ipv wachten en hangen tot een uur of twaalf als je pech hebt.....

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 20:15

kally schreef:
Kom ook even langs, wij gaan eind maart naar Thailand en geboekt via Greenwood travel.
Wij gaan via A'dam naar Bangkok rechtstreeks(11uur) met Eva Air a 651 per ticket incl twee overnachtingen in Prince Palace hotel.

Alles is echt goed te regelen via dit buro maar als je daar bent schijnt het ook allemaal goed te doen zijn heb ik van kennissen....

Ja inderdaad :) Wij hebben ook in Prince Palace Hotel gezeten, is op de 14e verdieping van het hotel ook zo'n kantoor van Greenwood Travel, met ook Nederlands sprekende mensen die je overal mee kunnen helpen en weten wat te doen is/ niet te doen is :D En ook vanuit daar kun je nog tours boeken/cancelen of vervoer regelen.
Echt top geregeld :)

Aanrader voor iedereen ;) Tis ook nog eens een super mooi hotel, maar ook gigantisch groot xD

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 01:27

Wij zijn erg benieuwd, veel gehoord over Prince Palace en de service van Greenwood.....
Ziet er idd gigantisch uit op de foto's, was het maar zover, maarja nog ff wachten tot 31 mrt.
Wij moeten ook de rest vd papieren en tickets daar ophalen en we hebben ook al een aantal excursies bij geboekt
dus weinig omkijken daar meer naar, alleen erg veel genieten hopelijk.....
Tot nu toe dus al erg tevreden met alles, hoe het geregeld is....

Over de Tickets met Emirates kan misschien wat goedkoper zijn maar de reis naar Duitsland of Brussel moet je ook meetellen
en dan nog eens dat je in Dubai ook nog eens 4 uur wachten moet op de overstap. En ong 2 keer 6 uur vliegen, dan maar wat meer en in een keer.....

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 00:30

Ik heb ook een keer met Emirates gevlogen. Op de terugweg vanuit Dubai. Super! In iedere stoel je eigen tv scherm + radio + spelletjes :D

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 08:52

Heb zelf nooit met Emirates gevlogen, maar wel ervan gehoord,
Oer ht algemeen zijn de aziaten wel goed in service enzo! dus ik denk dat dat wel goed zit!

Maar wat ik me afvraag, waarom pas je niet een stopver van 3 dagen om dubai te verkennen? nu je er dan tog bent kun je ook even een kijkje nemen in het land denk ik dan! hebben wij ook bij kuala lumpur gedaan, 2 nachtjes is goed zat! en ik was blij dat ik het het gezien had!

Denk er eens over na, want bij ons is het zo dat als wij een vlucht boeken met een stop, kunnen wij er na reservering gewoon een stopover van maken! en het is nog graties ook!!! (alleen je 2 nachten hotelletje dan niet)

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 12:24

Hee bedankt voor alle reacties!

Helaas gaat voor ons aankomend jaar deze vakantie niet door, mijn vriend kan absoluut geen vrij krijgen in januari, in februari/maart kan ik niet, en daarna zie ik niet zitten ivm hitte en regen.

Dus we stellen het een jaartje uit, maar ik neem deze tips zeker mee!

Het is wel een idee om een tussenstop in Dubai te doen, maar dat zien we tegen die tijd wel. Dubai trekt me absoluut niet, maar we zijn er iig dan wel geweest haha en misschien valt het hardstikke mee.
Ik zoek alles nog wel uit!

Nogmaals bedankt!

Daylerma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:09

Ik heb een aantal keren met Emirates gevlogen naar Mauritius en heb ook een stop gemaakt in Dubai.
Emirates; TOP! Uitestekende airline, luxe kisten en goede service.
Dubai; ik vond er weinig aan! De airport zelf is leuk genoeg...je krijgt de sfeer mee en het is eigenlijk een grote bazaar waar je kunt wandelen met veel winkels e.d.