Volgende jaar wil ik met m'n vriend naar de Belgische Ardennen. Ik ben daar nog nooit geweest, maar m'n vriend jaren geleden wel en die wilt heel graag weer naar het gebied bij Namer, Durbey en La Roche. We zijn nu wel al een beetje op internet aan het kijken naar leuke parken. We willen namelijk graag een huisje zodat we ook eens een dagje in het huisje kunnen blijven. Maar eigenlijk geen idee waar we precies moeten zoeken op welke websites, welke echt betrouwbaar zijn etc. Hebben jullie tips waar we heen moeten of welke site goed is?
Caresse07
Geplaatst: 26-10-09 17:21
Je zou bij Vrij Uit kunnen kijken, is betrouwbaar Wij hebben zelf regelmatig tripjes naar de Ardennen geboekt via hun.
We hadden echt een heel ruim huisje met enorme tuin erbij, heel vrij. Niet op een park, dus geen toeristen om je heen. Ideaal en supergoed geregeld. Ze hebben enorm veel huisjes in alle prijsklassen.
Wil je naar zo'n vakantiepark? Je hebt Sunparks in Vielsalm, daar zit ook een best leuk dorpje bij en een zwembad verder heb je nog 3 parken van Landal in de ardennen http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... e/ardennen
Anoniem
Geplaatst: 28-10-09 13:14
Sunparks Vielsalm is idd wel te doen. Alleen in Vielsalm is geen ruk te beleven op wat restaurantjes na. Maar van daaruit kan je wel alle kanten op, je zit onder andere vlakbij La Roche, Luxemburg, St. Vith, Luik en Bastogne. De Oulet shopping in Verviers is trouwens ook best leuk om te bezoeken
Mijn schoonouders hebben een huisje in Jupille, dat ligt ong tussen La Roche en Durbuy in. Zij verhuren dit ook, het ligt op een heel rustig park, aan de rand van het bos. Mocht je interesse hebben, laat maar weten.
De omgeving is fantastisch, niets dan natuur en bos, lekker kayakken op de Ourthe, bevers kijken, herten en zwijnen spotten, en erg leuke restaurantjes! We gaan er zelf ook zo vaak mogelijk heen, het is maar 2,5 uur rijden vanaf Breda, en toch helemaal eruit!