Turkije evaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

Turkije evaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 22:31

Wij (ik en mijn vriend) Willen dit jaar naar turkije..
maar lezen bij allerlij hotels net zo veel positieve als negatieve reactie's...
dus mij vraag wat is nou een goed hotel, Mag wat luxe hebben, vlak bij het strand en leuke uitgaans gelegenheden en winkeltjes?
Want de meeste reacties op de site's zijn: Drukke snel weg achter het hotel, Louw eten, saai animatie team, slechte service en sagerijnig persooneel...

dus aan jullie de vraag schrijf een uitgebrijd verslag van jou vakantie naar turkije !
Laatst bijgewerkt door HindaFree op 25-10-09 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:32

Turkije, allerlei, lauw, chagrijnig, personeel, uitgebreid, jouw vakantie.
Zo. :Y)

En ik lees even mee, wil ook wel een keer naar Turkije.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:33

Ik TeM even want dit hoort op BI thuis...en misschien zijn er al topics over maar dan moet je even zoeken. ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:34

Misschien als je Turkije goed spelt, je meer resultaten krijgt :')

Nee gekheid ;) Ik zou naar een reisbureau gaan als ik jou was, krijg je goed advies en weet je ook wát je krijgt. En boek zoveel mogelijk dingen (uitstapjes e.d.) via het reisbureau.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 22:36

Saskiaatje schreef:

denk dat het nu tog maar cran canaria word :+

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:37

Saskiaatje schreef:

Viel mij ook al op. Beetje jammer, maar goed.

Ik ben nu geloof ik vier of vijf keer naar Turkije geweest en dat is super goed bevallen. Zou je alleen niet aanraden om midden in de zomer te gaan, dat is eigenlijk wel te heet voor het lekkere.
Blue Cruise is trouwens een echte aanrader, super mooi!!

Ik heb overigens super goede ervaringen met de hotels Diamond of Bodrum, Kiris Alinda en Limak Lara, waarvan de laatste het meest luxe is.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:38

HindaFree schreef:
Saskiaatje schreef:

Gran Canaria ja, juist ja.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:39

HindaFree schreef:
Saskiaatje schreef:

Dat was geen evaluatie van mijn vakantie, dat was een opsomming van jouw spelfouten. :Y)
In dit geval: Toch en Gran.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:39

Over de hotels in Turkije kan ik niet zo veel vertellen.. Ik heb familie in Turkije, en alles werd geregeld. Zoals uitstapjes, eten ect.. Ik ben wel te spreken over het land en de mensen..

Winged

Re: Turkije evaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:55

Kijk eens in dit topic: [BI] Turkije 2009 Zijn een heleboel mensen die dit jaar naar Turkije zijn geweest. :)

En dan toch even een antwoord: Ben dit jaar zelf naar Alanya geweest en heb een super vakantie gehad. Nu heb ik zelf niet de behoefte aan alle luxe (wij hadden dan ook een 3 sterren appartementje. Sterren in Turkije zijn niet te vergelijken met die in NL trouwens). Maar super personeel, goed schoongehouden appartement, strand was dichtbij, winkels ook en de haven was een eindje lopen (ongeveer 1,5 km), maar prima te doen met taxi (die niet duur is). Naja we hadden wel een moskee op 50m afstand zitten, maar daar hebben we eigenlijk amper 'last' van gehad.

Voor de duidelijkheid: De Turken daar zijn niet te vergelijken met die van hier. Ze zijn daar erg gastvrij, vriendelijk en hebben echt wel respect voor jouw mening. (en de vergelijking met NL bedoel ik niet zo negatief zoals het er staat := )

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:03

Ze zijn ook alleen maar vriendelijk omdat ze aan ons verdienen ;) Nee zonder grappen..
Laatst bijgewerkt door Rienn op 25-10-09 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:03

ben net gisteren terug gekomen uit turkije :P

ik ben al in alanya en marmaris geweest en was nu in gumbet vlakbij bodrum

turkije is op zich een mooi land, en je kunt een hoop leuke dingen doen en niet te duur
eten moet je van houden, ik heb daar zelf wel iets wat meer moeite mee gehad dit jaar
ook is het raadzaam de drukkere steden op te zoeken en een hotel vlakbij een centrum of erin
wij zwten dit jaar afgelegen en dat is niet aan te raden want dan kan je in de avond geen kant op

turken zijn idd gastvrij en snel kwa bedienen enz enz
word alleen helemaal gestoord van hun opmerkingen en gebedel om je binnen te krijgen :\

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:15

Saskiaatje schreef:
HindaFree schreef:

Dat was geen evaluatie van mijn vakantie, dat was een opsomming van jouw spelfouten. :Y)
In dit geval: Toch en Gran.

En wordt ;)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:11

Tsja, wat jij noemt zijn nou niet specifiek dingen die alleen in Turkije gebeuren. Ik denk dat als je naar Spanje of Griekenland gaat, je net zo veel kans hebt om een slecht hotel te treffen.

Er zijn heel veel mooie plekken in Turkije. Langs de Turkse Riviera heb je heel veel hotels die luxe zijn, waar je vlakbij kunt winkelen en lekker kunt eten. Ik zou zeggen, kijk eens op de website van een aantal reisorganisaties of ga naar het reisbureau. :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:19

Ten eerste wegblijven van die stomme websites met beoordelingen die 9 vd 10 keer nergens op slaan. := (of ze iig met een hele grote korrel zout nemen!)
En zoals Nadir al zegt vind je in elk land goede en slechte hotels, goede en slechte animatieteam en goed en slecht eten. :+

Wbt het naar binnen trekken bij winkeltjes dit mag niet meer dus gebeurt als het goed is ook niet meer.
Ik heb in Turkije gewoond en in de plaats waar wij woonden hebben ze zelfs cameras opgehangen en moeten ze de tent ik dacht 7 dagen dicht houden als ze mensen lastig vallen. Dat is dus al heel veel beter geworden!!

Voor een luxe hotel kun je goed in Lara terecht maar daar is verder niet veel te halen. Maar ook in plaatsen als Marmaris, Bodrum, Kusadasi etc etc zijn luxere hotels te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:22

Ik ben een paar maanden terug in Kusadasi geweest, en ik heb het er echt heel erg naar mijn zin gehad. Leuke mensen, lekker eten, goed weer, mooie omgeving. Zeker een aanrader.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:25

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:51

pedro club,super,leuk animatieteam,mooie omgeving,lekker eten,mooie kamers.(side)

alanya, superleuk, dichtbij het strand, vlak aan de boulevard, geen overlast, dichtbij uitgaanscentrum en winkeltjes, vriendelijke mensen.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:46

Ik ben afgelopen jaar naar Kusadasi geweest. Je moet trouwens niet alles geloven wat mensen opschrijven. Er zou bij dit hotel koud eten zijn, maar daar hebben wij helemaal niks van gemerkt. Super vakantie gehad. :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 20:27

LZP -> BI

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 12:07