Ik en mijn vriend zijn eigenlijk nu een krappe 2 maandjes terug van vakantie en gisse nu al over aankomend jr.
We houden beide van luxe maar wilde nu wel eens iets anders.
We dachten eigenlijk nu meer aan een luxe cruise vakantie richting een mooi zonnig gebied waar veel te zien en te beleven valt.
Dus zeker geen luie strand vakantie van hele dagen lang dag in dag uit maar maybe een paar daagjes want dat heb ik dit jr 3 weken lang gedaan hihi.
We willen veel doen kijken shoppe en bezichtigen.

Ik met mijn 21 jr nog nooit europa uit geweest dus daar mag wel eens verandering inkomen.
Nu ben ik zelf een beetje opzoek want vriendlief is niet zo technische met de pc.

Nu dacht ik er zijn vast meerdere bokkers die dit wel eens gedaan hebben.
Dus maybe hebben jullie nog leuke tips of iets aanteraden want dat is voor ons nog de vraag WAAR???
Het liefst wilde we zeg maar 8 dagen op een schip de rest in een hotel maar denk dat dat nog wel eens lastig gaat worden.
Dat je niet continu aan de boot vast zit maar goed daar kan ik altijd nog over gisse nu eerst maar een beetje rondkijken naar een bestemming.

Want we willen wel een beetje in een Caribisch gebied naja in ieder geval als er maar veel tebekijken valt en een mooi gebied is.

Oke genoeg gekletst.

Ben benieuwd naar jullie reacties.