Eurocamp medewerkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Eurocamp medewerkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 12:41

Hey!

Ik ben afgelopen jaar naar Italië gegaan om daar te werken voor Eurocamp. Het is zo ontzettend goed bevallen dat ik nu al mijn plekje voor volgend jaar heb geregeld :)

Zijn hier nog meer mensen die dit hebben gedaan? Ben benieuwd naar andermans ervaringen!

Laura

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:04

Ik zat ernaar te kijken om dit volgend jaar misschien te doen, vooral omdat je dan lekker in het buitenland kan gaan werken.
Waar was jij afgelope zomer voor het werk? En wat voor functie had je? Op de site staat nu dat alle taken al vervuld zijn...? :Y)

PoelieWoelie

Re: Eurocamp medewerkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 18:40

Ik zat afgelopen zomer in Toscane, in Sarteano. Was echt ontzettend tevreden met mijn plekje! Het is wel zo dat je niet 100% zeker weet waar je heen gaat, ik wist pas één dag van tevoren zeker dat ik naar Italië ging. Welke plaats wist ik pas toen ik werd opgehaald van het vliegveld :p
Eurocamp is ontzettend goed geregeld; de vliegtickets worden geregeld, er is een 3 daagse training vooraf, en er wordt gezorgd dat je veilig op het vliegveld komt. Accomodaties zijn erg goed. Je krijgt een bungalowtent die je moet delen met een collega (of, als je heel veel mazzel hebt, krijg je een tent voor jezelf!).
Het loon voor mij was dit jaar €759. Prima, want het leven was daar niet duur!
Mijn functie daar was courier. Dat houd in dat je de accomodaties moet schoonmaken en dat je op receptie moet zitten om de nieuwe 'arrivals' binnen te brengen.

Het is echt ontzettend goed bevallen, dus mijn plaatsje voor volgend jaar is al geregeld. Het lijkt mij sterk dat ze nu al alles vol hebben zitten voor volgend jaar, want ze hebben altijd mensen nodig! Als je je nu inschrijft kom je er echt wel tussen hoor (uiteraard na een sollicitatie gesprek). :)

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:53

Oke, en hoeveel vrije tijd heb je dan? Ik lees op de site dat je 6 dagen in de week werkt.. werk je dan echt volle dagen?
Dan vind k het loon eerlijk gezegt vrij laag, oke je zit in het buitenland en hebt het ( zeer waarschijnlijk) wel gezellig met ander personeel met wie je opgescheept zit in een tentje :Y) :P ... maartoch..
Weet je al wel waar je dit jaar heen gaat? En zit je met ander personeel in het vliegtuig/bus e.d.?
En kan je ook bijv vanaf juli gaan en dan langer blijven? Ik studeer dit jaar af dus kan moeilijk zeggen dat ik vanaf mei weg ben want dan is mijn studie nog niet af :+ .