Aangezien ik van plan ben om in december met een vriendin nog een paar dagen ( lees een dag of 3/4) weg te gaan, ben ik daar nu maar eens naar aan ´t kijken. Best lastig alleen, omdat we niet te ver weg willen voor die paar dagen, en het ook niet te duur moet zijn.. Iemand van jullie misschien een tip waar het in december leuk is? Alvast bedankt!
Dan werd het inderdaad tijd om je "woonplaats" aan te passen ha ha. Waar hoef je niet meer heen omdat je er al geweest bent? Of anders een leuke stad in Nederland, Amsterdam, Alkmaar, Den Bosch, Groningen, Den Haag, Leeuwarden.
Dresden in Duitsland . Supermooie plaats met heel veel sfeer
Anita_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-09 15:02
In Nederland op vakantie word m sowieso niet
Ik zit een beetje te denken aan Sevilla, maar ik weet niet hoe het daar in december is.. Uiteraard veel rustiger dan in de zomer, maar er moet nog wel wat te beleven zijn zeg maar..
een vriendin van ons mam regelde dat altijd via http://www.boosten.nl/ (dat stond in ieder geval op de bus)
op de site staat:
LONDEN vertrekt op: aug 15, sept 12, okt 29-31 nov 14-21-28, dec 5-12-19-22-27-29, jan 2, feb 20 en april 10 €45,- per persoon.
LONDEN 2 DAGEN vertrekt op: nov 21-28 en jan 2 €99,- dec 5-12-19-22-27-29 € 110,-
De eerste is dan dus zonder hotelovernachting. Dan slaap je snachts heen in de bus, overdag in londen, savonds weer de bus in en dan sochtends vroeg weer thuis. Moet je wel goed in een bus kunnen slapen
Volgens mij is Riga ook erg leuk, alleen wel iets verder weg dan Berlijn of Londen natuurlijk. Maar niet zo bekend.
Karin
Geplaatst: 23-09-09 20:21
Grappig, ik had Riga op mijn lijstje staan voor afgelopen zomer maar het is uiteindelijk toch Berlijn geworden. Nu wordt het hoogstwaarschijnlijk Riga met kerst, hoor er idd goede verhalen over.
Ook daar vlieg je met Ryanair heel voordelig naartoe.