Maya schreef:Uitgeput? Bezweet? Met dit weer? Waren ze niet gewoon nat van de regen? Ik moet zeggen dat ik ze in Brugge juist altijd vrij redelijk tot goed vind georganiseerd mbt de koetsentochten. Paarden worden goed verzorgd, staan goed op conditie, worden geregeld gedrenkt en bijgevoerd. Tuig is uitstekend, rest is goed onderhouden, werken in ploegendiensten met roosters. Vind ze het juist altijd vrij goed hebben. Degenen die rijden moeten ook lid zijn van zo'n vereniging en worden door elkaar in de gaten gehouden etc. Ben je trouwens meegeweest met een rit of niet? MAW : heb je op de markt staan kijken bij het opstappunt of niet? Er wordt namelijk halverwege ook nog een pauze ingelast he.
Brugge is ook geen stad voor activiteiten, maar gewoon om te genieten, te lanterfanten en te slenteren. Wat te eten, bezoeken etc. etc. En zoals in veel steden kun je er beter met mooi weer dan in het najaar heen gaan... Of je moet echt putje winter met kerstmarkten en ijsbanen gaan.
Nee het regende niet, gewoon normale tempratuur met een zonnetje. Ik ben niet meegeweest met een rit omdat ik zag hoe de paarden erbij liepen .