Ik ben bezig onze vakantie te boeken voor zomer 2010. Het staat nu vast dat we naar het Gardameer in Italie willen, we gaan met ongeveer 15 man, waaronder 3 kleine kids. We willen samen op een camping staan waar veel te doen is voor de kleintjes, maar natuurlijk ook voor ons. We hebben staplaatsen nodig voor de mensen die de sleurhut mee slepen en stacaravans voor degene die geen sleurhut hebben. Oh ja, we nemen ook een boot mee dus er moet een gelegenheid hebben op de camping om die vast te leggen.
Nu zijn er zoooo veel campings daar, dat ik niet meer weet welke ik moet kiezen..... En jullie hebben vast ervaring genoeg! Wie heeft er een goede tip voor mij, welke camping raden jullie mij aan?
Bella Italia is een errug mooie camping, ligt in Peschiera. Ook Butterfly en Del Garda zijn erg mooie, kindvriendelijke campings. Zijn alle3 Vacansoleil campings dus je kunt er zowel stacaravans als bungalowtenten huren.
Tja ik vrees dat als je een echt leuke camping voor de kinderen en stacaravans wilt hebben je toch al snel aan een wat grotere camping zit.
Als je event. ook ergens anders heen zou willen zou je ook naar Camping Continental Lido kunnen gaan, is aan het meer van Mergozzo naast het Lago Maggiore. Prachtige camping, ook voor de kinderen, stacaravans etc en niet zo groot als Bella Italia.(en het meer van Mergozzo is schoner en beter toegankelijk dan het Garda, Garda kan errug vies zijn als je aan de verkeerde kant zit. Mergozzo is een relatief klein meer wat prachtig schoon is, mogen geloof ik geen motorboten in). Zit wel vlak bij Lago Maggiore voor jullie eigen boot.
Mijn nicht en man en kids gaan ook al een paar jaar naar Bella Italia, bevalt ze zeer goed!
zonnestraal2
Geplaatst: 04-11-09 00:33
Een erg leuke camping aan het gardameer is Camping Fornella ligt direct aan het meer, leuke animatie voor kinderen ( geen geluidoverlast! ) mooie omgeving en leuke uitstapjes.