Taalcursus Barcelona, Havana, Buenos Aires of Rome?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Taalcursus Barcelona, Havana, Buenos Aires of Rome?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:54

Na een zeeeeeer nutteloze vakantie door gebracht te hebben in Nederland, en lange(re) reiskriebels die nu weer erg opspelen heb ik eens zitten zoeken op internet. Kwam via via bij http://www.plustaalreizen.nl uit. De Spaanse en Italiaanse taal trekt me heel erg, en loop nu dus met het idee dat ik in de zomervakantie 3 weken zo'n cursus wil gaan volgen. (Ja niet gelijk een paar maanden weg, eerst maar eens 3 of 4 weken overleven.... :o )

Iemand ervaringen met dergelijke cursussen, of met de plaatsen waar ik heen wil? Ik ben er nog niet uit welke taal ik wil gaan volgen (Spaans of Italiaans), dus eerst maar wat info over daar binnen halen... :)

miekjuhh66

Re: Taalcursus Barcelona, Havana, Buenos Aires of Rome?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:13

Heey,

Waar ik dit jaar met school geweest ben, in Malaga doen ze dit ook, dat taleninstituut zit midden in de stad en het zijn super leuke mensen. Geloof dat zij ook het gastgezin regelen. PB maar als je meer wil weten.

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:16

Als je Spaans wilt leren, moet je naar Salamanca (zo'n 80 km ten westen van Madrid.) Het schijnt dat er nergens zo zuiver Spaans wordt gesproken als daar.
Ik ben er zelf ook 2 weken geweest en heb er ontzettend veel geleerd. En de stad zelf is ook heel leuk!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:56

Ik zou zelf naar Mexico ofzo gaan om Spaans te leren.. :j

Ben net een paar dagen terug van een geweldige vakantie daar en heb er een Nederlands meisje ontmoet in het animatieteam daar, die ook vloeiend spaans spreekt.
Ik zou het zelf dus combineren met een mooi land waar je het wel een poosje uithoud en dan de taal gaan leren. :D