Hallo allemaal ik zoek voor mij en mijn 2 kids goedkope vliegtickets naar Hongarije.Mijn ouders hadden het over dat ze mensen kenden die voor 35 euro heen en weer vliegen maar die heb ik nog niet gevonden.Weet iemand nog wat.Ik heb zelf al gekeken bij Wizz air maar die lijkt volgens mij erg goedkoop en wil je boeken dan komt het erop neer dat je overal nog bij moet betalen. Dus kan iemand me helpen.
Heb ooit gevlogen naar hongarije via cheaptickets.nl. Weet niet goed meer hoeveel dat kostte, maar was relatief goedkoop toendertijd voor een retourtje. Wel 4 uur vertraging op de heen, en 6 uur vertraging op de terugweg .
zo nouja zeg dat wil ik het liefs niet met 2 kids.Dit is de eerste keer dat ik alleen met mijn kids ga vliegen dus ,wil eigenlijk geen vertraging(ook al heb je het niet voor het zeggen)
Tatiane
Geplaatst: 31-08-09 11:51
wizzair zal toch de goedkoopste zijn... Dat is een lowcostmaatschappij, van Hongaarse 'oorsprong', dus veel goedkoper dan dat ga je't niet vinden. Als je tickets van 35€ heen/terug had gewilt, dan had je een paar maanden geleden die tickets al moeten boeken. Hoe later je boekt, hoe duurder de tickets worden.
Ik vertrek morgen trouwens met Wizzair naar Polen, voor 45€ heen/terug (inclusief alle 'extra' kosten, zonder de extra kosten was het 20€, dus ZOveel extra kosten zijn er ook niet). Die tickets zijn dan ook al wel in juni geboekt...
Heel handige site: www.skyscanner.nl , gewoon datums ingeven, plaatsen ingeven en je krijgt alle mogelijkheden op een blaadje voorgeschoteld..
Ja maar we hebben een maandje geleden pas afgesproken dat ik naar mijn ouders wou met de kids daarom is het kort dag.Ik had al gezien dat ik anders op 19,95 zo zitten maar het is niet anders.Ik wil graag van 15 sep to 22 sep naar mijn ouders
Karin
Geplaatst: 31-08-09 15:00
Wizzair is idd het goedkoopst als je die kant op wilt.
Bij lowcost-maatschappijen betaal je idd bij als je bagage wilt inchecken en je betaalt voor je boeking, zo gaat dat nu eenmaal. Bij Ryanair en Easyjet bijvoorbeeld werkt dat net zo.