Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(ze was al bijna 9).
. Auto heeft daar weer voor de deur gestaan. Voor m'n paard heb ik toen via een vriendin die instructrice is iemand gevonden. Zij had een lesklant die een jong paard had waar ze nog niet op kon rijden, maar het rijden wel miste en dus een 'tijdelijk' rijpaard zocht. Ik heb toen wel het hele jaar alle kosten betaald (daar had ik eerst een jaar voor gespaard) en in Australie vrij veel gewerkt om rond te kunnen komen.
Gewoon alle vakantiedagen en geld opsparen, ma voor de planten laten zorgen en een paar verzorgsters voor m'n paard strikken. Das meestal niet zo moeilijk; ik maak gewoon een schema wie welke dag doet, is het voor iedereen duidelijk.
. Ga die periode daar officieel journalistiek studeren, alleen moet ik mijn vakkenpakket nog samenstellen. Verder hoop ik daar nog wat kunnen rond te reizen en nog wat andere landen te bezoeken.
Als ik dan weer bij mijn huidige bijbaan terug zou komen begin ik weer een stuk lager met mijn loon, en daar heb ik geen zin in.
Was even aan het kijken hoe zwaar alles werd enzo.
Ik heb net mijn vwo-diploma, dus het is een tussenjaar voor mij. Heb ook echt totaal geen zin om nu al te gaan studeren. Werkte bij een supermarkt als bijbaantje en heb daar ontslag genomen, maarja dat is logisch en ook niet echt een echte baan. 

En denk dat het voor mij allemaal makkelijker is omdat ik nog jong ben en gewoon thuis woon.
) geen paarden wel een enorm lief verzorgpaard. Haar ga ik als het zo ver komt ook wel enorm missen.. en stiekem duim ik een beetje dat ik na mijn paar maanden weg haar weer mag bijrijden maar dat is nog zo ver vooruit plannen. haar ga ik wel enorm missen..
kynshiri schreef:tot nu toe nog niemand met meerdere eigen paarden die alles zelf doet voor zn paarden? dan ligt het toch wel wat moeilijker denk ik?
.
. Gelukkig wordt ze goed verzorgd en rijdt 'n ander meisje haar zo'n 1 a 2 keer per week. Ook neemt 'n ander meisje haar zo nu en dan mee op buitenrit. Maar pfoe ik moet niet te veel foto's gaan kijken want dan
.. De mensen om je heen kun je nog spreken (skype etc) maar je paardje kan je gewoon echt ff niet zien/voelen/ruiken..
. Ik moet nu dus ook weer op zoek naar een nieuwe verblijfplek etc.
. Het gaat nu gelukkig iets beter.
.