Particuliere vakantiehuisjes in Benelux/Duitsland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Particuliere vakantiehuisjes in Benelux/Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 19:02

Omdat ik in de herfstvakantie graag een (mid)weekje ertussen uit wil met mijn vriend, ben ik op zoek naar een leuk vakantiehuisje. We boeken regelmatig huisjes van Landal Greenparks, maar daar betaal je in de herfstvakantie dus echt de hoofdprijs voor ;)

Nu had ik op marktplaats al wat leuke particuliere huisjes gezien in o.a. België en Duitsland, voor ook heel leuke prijzen voor een midweek :j Toch wil ik een aantal opties hebben, want we weten bij geen van de gevonden huisjes of er nog plek is en als dit bevalt, willen we dat eigenlijk wel vaker gaan proberen in plaats van op een groot park :j Wij hoeven toch niet zonodig een zwembad en restaurant, juist voor weekendjes/korte weekjes zijn we op zoek naar rust, ruimte en veel natuur :)

Mijn vraag is dus of er (vooral Belgische) bokkers zijn met tips voor vakantiehuisjes of sites waar ik deze kan vinden. Google is mijn beste vriend, maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer en zijn persoonlijke tips heel welkom ;)

Dus weet je een leuk vakantiehuisje in België, Luxemburg, Duitsland of eventueel Nederland voor maximaal €200,- per midweek, óf heb je websites waarop ik kan gaan speuren (zoals marktplaats in NL, maar ook gewoon websites met enkel vakantieshuisjes), ik hoor het graag! :D