ruitertijdschrift Randonner à Cheval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bedouin

ruitertijdschrift Randonner à Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 09:17

hallo Medebokkers in buitenland of geinteresseerd in het buitenland,

Wie kent het franse ruitertijdschrift Randonner à Cheval?
Ik zou graag willen weten of iemand het september oktober nummer heeft gezien dat 14 Augustus al in de kiosk verschenen schijnt te zijn.
Er staat een special in over bestemmingen voor ruitervakanties voor de herfst, met name naar Marokko, Tunesie, Egypte en Jordanie.
En waarschijnlijk een stukje over de Tunesische Sahara.
Iemand connecties met bokkers en France?
Alvast bedankt, Wenda.

jodi

Re: ruitertijdschrift Randonner à Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:23

Ik zal eens kijken of ik hem zie.
Staan jullie erin?

Ik koop dat blad eigenlijk niet meer omdat ik het erg oppervlakkig vond,maar misschien dat ze inmiddels verbeterd zijn(?)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 10:35

Ik heb n stuk ingestuurd op hun verzoek, maar heb geen flauw idee wat er mee is gebeurd en ik ken het blad inhoudelijk niet. Ik hoop natuurlijk dat een exemplaar wordt opgestuurd en onderweg is, maar het duurt minstens 10 dagen voordat het bij ons int zuiden in Tunesie is.
Zowiezo bedankt voor je snelle reactie.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:41

Mmm,dat klinkt ook niet erg serieus,maar nu ben ik wel nieuwsgierig :+

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:46

3 Winkels gehad en hij ligt nergens :n
Ik houd het in de gaten ;)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 15:40

Jodi je bent geweldig. Ik had al ergens gemeld dat ik jouw Sam zo mooi vind. Zo speciaal van kleur. Bij deze nog een keer. Heb je al nieuwe geitenstagaires gevonden?

Natuurlijk was Randonner à Cheval vooral op zoek naar inzendingen die tegelijk ook adverteerder wilden zijn. Daar heb ik geen 'gebruik' van gemaakt.
Elke zin die positief geschreven is, die zwart op wit gedrukt staat, maakt ergens, op iemand indruk. Voorlopig moeten wij het hebben van free publicity en was ik blij dat ze ons via de website konden benaderden. Ik heb natuurlijk naar de -helaas freelance- journaliste een emailtje gestuurd maar nog helemaal geen antwoord ontvangen. Nu ben ik reuze benieuwd hoe wellicht de paar gedrukte zinnen het doen tussen alle andere ruitertrekvakanties.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 16:46

Ik waarschuw je!Sam heeft al een hele fan-club! :P
Een plaatje in afwachting van je blaadje :+

Afbeelding

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 16:48

Ik schaar me bij de fanclub! Merci beaucoup voor deze speciale blik!

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:10

Ja,gevonden!
Leuk stukje,kort maar krachtig,waar je wel zin van krijgt om eens bij jullie langs te gaan(als je van zand houdt :+ )
Mocht je hem zelf niet binnen krijgen,dan stuur ik hem wel op(ruzie met m'n scanner ^) ).Laat maar weten.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 12:55

Oh joh! Wat ben jij trouw! Dank je wel voor je doorzetten naar t zoeken!

Leuk!
We staan in een tijdschrift!

Ik heb nog steeds niets van de journaliste gehoord, geen email helemaal niets! jammer. Ik heb dus ook geen exemplaar gekregen of via email een scan gekregen. Mocht jouw scanner weer zin krijgen: de makkelijkste methode! Mocht t vanuit France makkelijk te versturen zijn dan graag naar Abderrahim ben Abdelmalek BP 171 4260 Douz Tunisie. Als t kan, natuurlijk onder rembours.

En ja hier is heeel veeel zand, maar zo zacht en t eet best lekker weg als er veel wind staat. Maar degene die bij ons langs willen komen moeten vooral van paarden houden!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:02

Zat je al de hele week naar dit topic te loeren voor nieuws? >;)

:D

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 13:32

Elke dag bezoek ik bokt.nl natuurlijk speciaal voor een berichtje over onze publicatie! Het ging al door me heen of ik de moed moest opgeven en ineens: VOILA! :D

Ik doe overigens mijn best mijn nieuwe lidmaatschap bij de barokke paardenbokkers op de roze wolk waar te maken, vanwege onze barokkke Berber Rafale,

Afbeelding

en de 'half' berbers Omar en Tornado en onze arabier Sife.

Afbeelding

Mijn hemel wat gaan de berichten daar snel! Een erg leuke manier om serieus over paarden te kwekken en verder over alles wat een mens met paarden kan bezigheden, zoals werk, andere beesten, mannen en onszelf. Wat op heel bokt gebeurt dus maar dan in 1 topic.
En natuurlijk wil ik me inlezen en vragen stellen over alles wat maar met paarden, voeding, hoeven en beweging en ziektes te maken heeft.

Maar ik krijg natuurlijk heel slim berichtjes bij sommige geselecteerde topics via mijn email, zo ook deze. :7

edit foto zichtbaarheid aangepast

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 11:44

Hoi hoi!
Het magazine is aangekomen!
Super!
Abderrahim belde net dat het vandaag met de post is gekomen!
Samen met het exemplaar van Randonner a Cheval zelf.
Dan kan ik mooi mijn frans weer bijspijkeren met lezen.
Bedankt Jodi!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*