Op vakantie met mams!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Op vakantie met mams!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 09:36

Hallo bokkers,!

Me mams en ik hebben maar besloten waarom gaan we niet samen op vakantie!
Beide willen nog een weekje weg met het vliegtuig waarom dan niet gewoon samen!

Maar nu welke plek gaat het worden er is zoveel leuks! Haha.
We dachten zelf aan griekenland/spanje/italie ofzo.
Maar nu welke plek in het land, of is er nog een mega mooi land waar we heen kunnen.

Mam houd wel een beetje van de cultuur, ik hou vooral veel van de zon en strand.
Savonds gezellig iets drinken. Keertje misschien ergens in de omgeving beetje shoppen (boulevaardje of iets dergelijks)

Nou bokkers kom maar op de mooie plaatsen :D

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:38

ik vondt turkije ook erg lekker met strandje enz *D
en er is ook wel iets van cultuur daar :j
het is allemaal eigenlijk wel leuk!! :D

*edit* wij waren in turkije bij gümbet (bodrum) *D

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:39

Niet naar Griekenland. In kreta bv. heerst de mexicaanse griep. En dat moet natuurlijk niet je vakantie bederven!

Esmeralda

Re: Op vakantie met mams!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:47

wat heerlijk om lekker met mams erop uit te gaan. Geniet er maar lekker van. Weet ff geen plekje om naar toe gaan hihi

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:48

Goede morgen,ik (Mams))ben met mijn Dochter in Mei jl naar het Griekse eiland Kos (Griekenland) geweest, is het heel gezellig,en vandaar uit zijn allerlei mogelijkheden om cultuur enz enz te zien. Je kunt met de boot naar verschillende eilanden toe,ook kun je rondrit op eiland maken,heel mooi allemaal.In Kos stad zelf is het echt heel leuk de hele dag door.Ik wens je een fijne vacantie samen.

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:51

Marbella (Spanje) Marmaris (Turkije) Corsica (Frankrijk) zijn erg mooie plaatsen, je kunt er erg veel dingen doen. Vooral Marmaris vind ik erg leuk, hele leuke/gezellige boulevard :)

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:53

marmaris, turkye!!! :j ( ikke is zeeeeer jaloers ;( )

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:06

Marmaris is inderdaad heel leuk,
fijn strand met een boulevard, een grote winkelbazaar en genoeg mogelijkheden voor natuur en cultuur

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:32

Ik ga met mijn moeder na Mallorca, heerlijk eiland. Niet teveel toeristen, mooie stranden, veel mogelijkheiden wat cultuur betreft, ook uitstapjes mogelijk. Hele vriendelijke mensen, en het is maar 2 uurtjes vliegen.
Echt een aanrader.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:34

Leuk idee, heb het ook gedaan, lekker met mams een weekje er tussenuit. Zijn naar Tenerife geweest toen, heerlijk! :j

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:09

double schreef:
Leuk idee, heb het ook gedaan, lekker met mams een weekje er tussenuit. Zijn naar Tenerife geweest toen, heerlijk! :j

Ja heb ik ook gedaan twee jaar geleden, ook tenerife.. en was idd ook super ;)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:12

Barcelona is ook erg mooi. Mooie stad, veel cultuur. Je kan er ook goed naar het strand, mooie boulevard. Wel heel erg toeristisch.

Wat ook mooi is is Dubrovnik. Je zou er misschien niet snel voor kiezen, maar ik vind het schitterend. Zuidelijk Kroatië is zo mooi en niet zo toeristisch.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:13

Barcelona is ideaal voor jullie.
Mooie stad, veel cultuur, veel winkelen, vlakbij het strand en het zonnetje.. Ben er zelf ook een tijdje terug geweest met mijn moeder. :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:15

Indd Barcelona! Erg mooie stad, veel winkels, veel cultuur, mooi weer, strand en je kunt er erg lekker eten. Ik ben er vorig jaar met vrienden geweest, helaas waren we er maar een paar dagen. Zou zo weer terug willen!

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:19

Silvaantje schreef:
Ja heb ik ook gedaan twee jaar geleden, ook tenerife.. en was idd ook super ;)

Heerlijk eiland, en denk dat het voor moeder én dochter leuk is. Wij hebben een beetje gewinkeld, boulevard afstruinen, terrasje pakken, tripje gedaan naar groot dierenpark, wandelen. Lekker bijkomen op het strand/bij het zwembad.

liann15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:22

Oehw , ik ga over 4 weken ook lekker met mams weg, wij dachten ook waarom niet wij gaan naar turkije plaatsje bodrum in een 5 sterren hotel (A) .. We hadden een nieuw bankstel gekocht en daarbij was de reis voor 1 persoon gratis, dus straks lekker acht dagen relaxen !!

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:20

Wat leuk :D Ik ben vorig jaar met mijn mams op vakantie geweest :D Er zijn veel plaatsen, zie hierboven, die aan jullie eisen voldoen, maar ik zou oppassen met de Griekse eilanden als Chersonissos en Kreta, en Spanje en Mallorca, omdat daar de Mex. griep behoorlijk heerst. Tuurlijk kan je het overal oplopen, maar dit zijn wel de griep-hotspots naar wat ik begrepen heb. (en weet uit eigen ervaring helaas) Veel plezier in ieder geval!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:41

BARCELONA!!!

Ik ben vorrig jaar herfstvakantie een week naar barca geweest met mijn moeder, ben al vaker met haar op vakantie geweest, maar deze was echt onvergetelijk!

voor ieder wat wils, de geweldigste winkels, veel cultuur, en prachtige plaatsen om te bezichtigen, en hiernaast ook dat spanjaarden gewoon een geweldig volk zijn! :o (het weer is trouwens ook nog erg lekker!)

ben al meerdere jaren naar barcelona geweest, wil je meer weten, PB gerust, ken de weg en bezichtegingen/winkels met m'n ogen dicht!

Zelf ga ik tevens deze herfst waarschijnlijk naar Cairo (Egypte) met moeders of vriend! :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:42

Samos (grieks eiland) schijnt heel mooi te zijn, mijn ouders zijn er nu heen en het is daar 36 graden dus zon genoeg ;) en blijkbaar heel veel cultuur dacht ik!

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:43

Portugal: Praia da Oura!!Zeker weten.... echt super mooie locatie, en tis daar niet duur!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:44

Zoals veel voorgangers al zeggen; Barcelona!

Zou niet zo snel met mn moeder naar Marmaris gaan, ben woensdag terug gekomen uit Marmaris, en ben met vriendinnen gegaan, is toch wel echt een jongeren'stad' hoor. Liepen weinig ouderen rond aangezien het daar vooral feesten is en overdag op het strand liggen.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:45

Ajooh schreef:
Wat leuk :D Ik ben vorig jaar met mijn mams op vakantie geweest :D Er zijn veel plaatsen, zie hierboven, die aan jullie eisen voldoen, maar ik zou oppassen met de Griekse eilanden als Chersonissos en Kreta, en Spanje en Mallorca, omdat daar de Mex. griep behoorlijk heerst. Tuurlijk kan je het overal oplopen, maar dit zijn wel de griep-hotspots naar wat ik begrepen heb. (en weet uit eigen ervaring helaas) Veel plezier in ieder geval!

De mex. griep kan je zelfs hier op Terschelling al oplopen...

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:51

Ik ben 3 jaar terug, in de herfst, met m'n moeder en zus op vakantie geweest naar Lefkas, Griekenland. Een ontzettend mooi eiland, waar je vanalles hebt. Omdat wij buiten het hoogseizoen zaten was er weinig toerisme (vonden we wel fijn), dus je had de mooiste stranden (die in de werelds mooiste stranden top10 stonden) voor jezelf. Veel leuke eettentjes, een leuke boulevard en een klein, gezellig winkelcentrum.
Je zag hier nog veel oude bevolking, die ook nog allemaal oude 'ambachten' deden, best wel leuk en interessant om te zien hoe die mensen leefden. Ook heel gastvrij allemaal.
De temperaturen waren ook nog heerlijk in die periode.
http://www.grieksegids.nl/lefkas/

Echt een aanrader!

Dit strand is geloof ik een keer verkozen tot mooie strand, en hadden wij voor ons alleen!
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Klaasje op 21-08-09 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:52

Als je een stad wilt kun je natuurlijk ook naar Budapest of Praag gaan bijv. Hele mooie steden, veel cultuur, etc.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 16:54

Indonesie :j . Is wel een beetje ver weg, maar is wel echt supermooi daar & een hele mooie cultuur! :D