Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je hebt er iets van 100 huisjes, voor 4 of 6 personen ofzo! Je kan er heerlijk wandelen in de omgeving!MissAnnemijn schreef:Wij hebben een huisje in een park in de Ardennen, echt een aanrader voor familieuitjesJe hebt er iets van 100 huisjes, voor 4 of 6 personen ofzo! Je kan er heerlijk wandelen in de omgeving!
http://www.boulac.be
), tevens kun je dan meer je eigen gang gaan. Ik zou echt gek worden als ik een paar dagen met anderen in een 4-persoons huisje moet zitten. Veel te dicht op elkaar.
Ik zulke samenstellingen is er niet erg vaak ruzie o.i.d. Gewoon voordat je weggaat goede afspraken met elkaar maken en eventueel afspreken of jullie vooraf al een potje maken met geld voor de boodschappen e.d.
Toen wij (ex en ik) na het zwemmen nog even wat gingen drinken in de bar van het park waar we waren, kregen we later te horen dat we niet gezellig waren. En nu noem ik maar 2 ergernissen, er waren er nog een heleboel meer...
Eigen kamers vind ik overigens wel altijd een must. En als je wat afgelegen zit is het ook fijn om eigen vervoer te hebben, zodat je niet afhankelijk van elkaar bent.
) en de ander niet, en ik wil gewoon met mijn achterwerk in de sauna, bubbelbad en allerlei dingen doen waar ik geen calorie voor hoef te verbranden. Volgens mij hebben we het min of meer verschoven naar volgend jaar. Wordt dit zo'n "don't call us, we call you" verhaal