Ko Phi Phi (Thailand)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinoa

Ko Phi Phi (Thailand)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 21:44

Heeft iemand tips (en dan vooral accomodatie, liefst goede guesthouses/ hostels). Ik ben er maar 3 dagen dus hoeft niet low-budget (liefst wel warm water en normale wc bijvoorbeeld :+ ) maar wil ook niet in een hotel.
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom. Ik ben iig van plan de boottrip rond de eilandjes te doen en naar Maya beach te gaan (van The Beach met Leo :9).

_Michelle_

Re: Ko Phi Phi (Thailand)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 17:56

Ik heb daar in iets goedkoops geslapen alleen was dat voor 2 personen. Was langs de evacuatie route omhoog, dus wel zo'n 20 min lopen vanaf waar je aankomt. Als je wilt weten hoe het heet kan ik het wel opzoeken. Met ventilator en wel koud water :P
Snorkeltour zou ik doen met een grote boot ipv van longtailboot. Let er dan wel op of je dan wel bij maya beach komt. Mijn ouders zijn er met een grote boot geweest en die kwamen via de achterkant aan en konden toen even naar maya beach lopen. Ik ben met de longtailboot er wel echt op geweest.
Verder zou ik het view point bezoeken, dat is dus via de evacuatie route omhoog. Wel klimmen en zwaar maar uitzicht is heel mooi!
Eten kan je natuurlijk overal, maar deed ik vaak bij de Italiaan vlakbij waar je aankomt. Mooi uitzicht, lekker eten, aardige mensen :)
Heel veel plezier! (zit jij ook op het wereldwijzer forum en ga jij op Phuket stage lopen?)

Rinoa

Re: Ko Phi Phi (Thailand)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 20:56

Ja dat ben ik :D
Dank je! Ik heb wel informatie gevonden over Uphill resort (ofzo) en Phuttachot resort en die lijken me beide wel leuk.
Maar ben ook wel benieuwd naar jouw adresje.