Eind Nov op vakantie. Waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anita87ruud

Eind Nov op vakantie. Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 21:16

Hallo,
Mijn vriend en ik willen eind november op vakantie. Nu willen we eigenlijk een zon vakantie, maar vragen we af waar we rond die periode nog terecht kunnen voor ong. 8 dgn en wat niet richting de duizend euro gaat kosten.

Dus heeft iemand tips van voor een land ect.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:19

Misschien Portugal? Echte zonvakantie zal je denk ik niet krijgen voor weinig geld. Alhoewel egypte mee schijnt te vallen qua prijs, maar ik weet niet hoe het seizoen daar is eind november.

radoszin

Re: Eind Nov op vakantie. Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:24

Misschien is Egypte idd een idee ( ben daar een paar jaar geleden me kerst geweest en toen was er 25 a 30 graden ) of de canarische eilanden ?

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:27

Tunesië, dan in het zuiden (Djerba) het is daar schitterend!

anita87ruud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 21:30

Is het wel veilig in Egypte..Aangezien je er nogal eens wat over hoort. En die vakantie's zijn nu echt supergoedkoop..Rond de €230 zit je al in Egypte dus vraag me daarom af of het wel veilig is;)

anita87ruud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 21:48

Is rond deze tijd ook nog mooi weer op de canarische eilanden?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:28

[LZP] > [BI]

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:31

anita87ruud schreef:
Is rond deze tijd ook nog mooi weer op de canarische eilanden?

Wij zijn tijdens de jaarwisseling op Fuerteventura geweest. Prima weer :j. Er stond redelijk wat wind, maar als je uit de wind lag kon je prima in je bikini op het strand liggen hoor. Heerlijk :D. Wij zijn ook flink verkleurd en zijn regelmatig de zee in geweest :). De temperatuur lag rond de 20 graden en met de zon was het rond de 25 graden. Heerlijk weer!

Je merkte wel dat het voor de Canarische eilanden winter was, want het koelde in de avond best wat af (je kon nog steeds in je t-shirt buiten rondhobbelen hoor) en in de ochtend was het ook nog lekker fris.

Jij gaat nog iets eerder, heerlijk weertje daar dan hoor! Lekker temperatuurtje zonder weg te branden :D

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:10

In Egypte is het wel veilig hoor , ik ben er 2 keer geweest en heb geen 1 keer problemen of moeilijkheden meegemaakt.
Overal staan daar militairen met uzi's dat wel maar dat is puur voor de veiligheid van de toeristen .
Maar ik heb het hier over Hurghada maar hoe het ergens anders in Egypte is weet ik niet.

De hotels zijn daar wel luxe , ik vind ze zelfs luxer als in Turkije.

Op de Canarische eilanden staat altijd wind ( daar is het een eiland voor ) en daar is het ook leuk , alleen zoals Zap zeg het koelt er wel s avonds erg af.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:13

anita87ruud schreef:
Is het wel veilig in Egypte..Aangezien je er nogal eens wat over hoort. En die vakantie's zijn nu echt supergoedkoop..Rond de €230 zit je al in Egypte dus vraag me daarom af of het wel veilig is;)

Egypte is gewoon veilig hoor! :j
Ben er zelf nu 3x geweest, steeds samen met een vriendin en ik heb me geen minuut onveilig gevoeld in dat land.
Maar €230,- lijkt me wel érg weinig voor een weekje vakantie (all inclusive?), ik zou toch wel rond de €500,- rekenen voor een goed hotel. :j