Heb ik weer. Ik leen het net nieuwe foto toestel van me tante voor op vakantie. Zet bij mij thuis haar foto;s op de pc omdat ze niet weet hoe dat moet, wil vervolgens het kaartje er weer in doen geeft ie steeds aan dat ik de kaart opnieuw moet plaatsen. Denk dat het kaartje het dus niet meer doet.
Maarja de winkels zijn dicht, dus kan alleen nog op schilhol kijken voor zo'n memory card. Hebben ze die daar?
Ja die hebben ze daar! vraag me niet waar, te lang geleden dat ik daar geweest ben maar ik weet nog dat ze daar camera's verkochten, dus ik denk ook wel memory-sticks!
Fijne vakantie!
Suus__
Geplaatst: 15-08-09 18:42
Ja heeft ie Tegenover een AH to go zit ie, kan via pb wel uitleggen waar ie ongeveer zit. Iig moet je voorbij de tickets & service van de NS en dan naar rechts
Misschien moet je eens kijken of de plek waar het kaartje in de camera zit goed schoon is (even hard blazen) en kijken of er geen krassen op je kaartje zitten.
ja heb ik gekeken en zitten wel paar krasjes op het kaartje. moet met in de pc doen gebeurt zijn want hij was nog nieuw. Maar hij doet het nu weer gelukkig!
Toekie
Geplaatst: 15-08-09 18:55
Wij hebben jaaaaren geleden een keer een videocamera gekocht op Schiphol. Zulke dingen kun je daar vast en zeker (nog) wel kopen. Succes!