@ laigo
Dat is een flink uitgelopen vakantie, haha.
Ik sta gelukkig 'onder de hoedde' van Kenianen. We werken met max. 4 vrijwilligers op het project, ik vertrek met nog 1 meisje. Verder werken we samen met Kenianen die maar al te zuinig op ons zijn.
Ik ben vrij makkelijk en maak me niet zo heel snel druk, Dus dat zal wel passen denk ik.
Ik als blonde zal daar best opvallen, ben benieuwd hoe dat gaat. Ben wel vaker in Noord-Afrika geweest en daar voel je je net een beroemdheid, dus ben benieuwd, haha.
Ik ben niet op het project om even te gaan vertellen hoe het moet. Ik wil samen met de bevolking werken aan bewustheid tegenover straatkinderen en helpen een toekomst op te bouwen voor een aantal van die kinderen.
Tja, dat Nairobi vies is dat wist ik wel, denk maar aan een stad waar omheen al een miljoen mensen in een slopperwijk wonen, en dat het er in veel delen van de stad niet veel beter is.
Ik kan me niet voorstellen dat er in heel Nairobi nergens gerookt mag worden... echt NERGENS? hihi
Ik zou eerst naar Kaapstad gaan 6 maanden, maar toch voor Nairobi gekozen, wat dat betreft een stuk vooruit gegaan, naar de ena gevaarlijkste stad ipv de gevaarlijkste van Afrika 
Mijn paard is nu gedekt, en gaat lekker 6 maanden op rust. Heb het gelukkig op een akkoordje kunnen gooien met de stalhouder zodat ik geen stalling hoef te betalen 
@ yildiz
Lamu had ik inderdaad ook van gehoord, ga ik zeker even over informeren als ik in Nairobi zit!