Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die in het buitenland met paarden hebben gewerkt? Zoja welk land, hoe kwam je aan het adres, hoe beviel het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaB schreef:Sinds anderhalve maand woon ik weer in Nederland, na bijna 2 jaar in Zwitserland te hebben gewerkt. Via yardandgroom.com was ik daar terecht gekomen (Hmmm, de Duitse zinsconstructie is er na anderhalve maand nog niet helemaal uit...). De bazin sprong internationaal, en samen hebben we een rijschool opgezet welke ik heb geleid. Niet altijd even makkelijk, paardenmensen zijn moeilijke mensen en het werk wordt al gauw een levensstijl. Maar wel een geweldige ervaring, waar ik zonder twijfel een hoop van heb geleerd!
Sonja89 schreef:Ik ben vorige zomer naar Canada geweest om daar op een daar heel bekende ranch te werken met Fjorden. Ik zou 6 weken gaan maar zat met 2 weken weer thuis. Deze ranch ligt ergens in Nova Scotia, ik zet de naam hier niet neer maar je kunt me altijd even pb-en.
Mijn tip: leg altijd de afspraken vantevoren schriftelijk vast. Zo hebben beide partijen zich ergens aan te houden en bij onenigheid kun je de afspraken er ook bij pakken.
edit: typefoutje
O ja, ik kwam aan het adres via Marktplaats. Toen ik 16 was zag ik de advertentie staan, met de site erbij, en toen ik 18 was heb ik die site er nog eens bijgepakt en heb contact opgenomen met die mensen.