mede au pairs/ ex au pairs/ mensen die in london wonen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

mede au pairs/ ex au pairs/ mensen die in london wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 20:44

Hola!

Niet al te blije groetjes uit London. Ik woon hier nu 3 weken als au pair, en ik vind het lastig (lees: onmogelijk) om andere au pairs te ontmoeten. De meesten komen pas in augustus/september.

Tot die tijd voel ik me gewoon erg alleen zo nu en dan, vooral nu want ik heb echt een megadip.

Ik vroeg me af hoe andere au pairs of ex-au pairs hun begintijd ervaarden en hoe ze aan contacten kwamen. En als er toevallig mensen in London wonen die dit lezen: keertje koffie drinken?

Liefs, Li

Loose

Re: mede au pairs/ ex au pairs/ mensen die in london wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 14:51

Ik ga begin september (waarschijnlijk) naar Rome! Het is nog niet helemaal rond want het gezin is nu op vakantie, dus mailcontact is niet zo handig op t moment. :D Ik heb al wel met ze gebeld en klinkt allemaal super en het klikte ook via de telefoon.
Ze vertelde me ook dat vrienden van hun waarschijnlijk een NL'se aupair kregen en er zaten nog 5 of 6 aupairs meer in de buurt daar. Ook ga ik op taalcursus waar veel andere aupairs komen, dus hopelijk leer ik daar ook mensen kennen. Ga jij niet naar taalcursus? Of kan je niet via je aupair bureau een lijst opvragen met telefoonnummers van andere aupairs? Ik denk dat er in deze tijd van het jaar misschien ook nog wel wat zomer aupairs zitten. En anders, veel succes tot die tijd. :(:)
Heb je wel een leuk gezin enzo verder? Wat voor kindjes? :)

Nou, ik heb iig al wel zin om te gaan. Succes nog! :)

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:36

Ik zie dat je een waarbenjij.nu site hebt. Zet een oproepje op het forum daar, of wees brutaal en zoek andere au-pairs (stagairs/werkende whatever) via die site en reageer op hun verhalen. Vaak zitten er veel meer meiden met hetzelfde probleem.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:23

Jammergenoeg lees ik je topic nu pas! Woon al 3,5 jaar in Londen (niet als au pair) maar ga zondag weer terug naar Nederland. Had best voor een kopje koffie willen gaan maar wordt nu een beetje lastig..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:46

Wat zou ik graag in Londen willen wonen <3 Alleen jammer dat het niet te betalen is. Een vriendin van mij woonde in Londen (Wimbledon) en huurde voor 500 pond per maand een zielig kamertje. Dan werk je dus puur voor je huur, gezien de lonen daar ook niet zo hoog zijn.
Als iemand tips heeft voor leuke baantjes e.d. mag je me best PMen :)