En dus zal ik jullie laten meegenieten

Bovenin de bergen:

Dit is een Alm, een Alpenweide. Daar liepen paarden (Haflingers vooral) en koeien. Je kunt ze zien als je goed kijkt. Ze hadden overigens nogal veel vrijheid, ze wandelden ook gewoon de weg over als ze dat beter uitkwam. Wel erg Natural, dat wel

Even door het dal gereden (het Inntal) en ook dat levert mooie plaatjes op:

Het uitzicht vanuit ons hotelkamertje. En we hadden niet eens "a room with a view"

De donderklap die je hier ziet aankomen was vrij spectaculair, en flink hard ook. Maar de bliksem sloeg alles...... die flitste van berg naar berg..... heel apart, heel mooi, en heel indrukwekkend. Donnerwetter!!!

En dit is een van de stroompjes waar uiteindelijk de Inn uit voortkomt. Bijzonder om het begin van een rivier te kunnen zien. Daar veel verder boven was een gletsjer (hoop dat ik het goed schrijf) maar daar konden wij niet komen, te gevaarlijk.

Ik bij de waterval. Het water was heerlijk koel, en lekker fris.

Gewoon een van de vele huisjes in de bergen, ik vond het een mooi plaatje.
Wonderlijk genoeg waren er eigenlijk geen mislukte foto's, het was er zo mooi, dat haast elke hoek een perfect plaatje gaf.......
Zodra ik kan, ga ik er weer heen........ Imst is wonderlijk mooi, en de bergen zijn prachtig. En ik mag een hond meenemen als ik dat wil, vinden ze alleen maar leuk.
En ik houd niet van strandvakanties, hoe saai.