Mijn ouders, zus en ik gingen vrijdagavond naar Parijs toe met zo'n winkeltocht. Je rijd in één nacht door naar Parijs en ik heb nooit problemen gehad met de organisatie. Ze zijn altijd vriendelijk en beleefd, maar deze chauffeur sloeg echt alles. We zouden volgens planning om 23.30 vanaf Den Haag Centraal vertrekken, om vervolgens mensen op te halen in Rotterdam. Nagenoeg vertrokken we pas rond 12 uur, en bleven in Rotterdam ook nog een half uur staan. Uiteindelijk vertrokken we na een half uur op weg naar Frankrijk. Alles goed en wel stopten we 2 keer onderweg voordat we aan de grote pauze gingen beginnen in Frankrijk rond een uurtje of half zes 's morgens. Deze werd ingekort tot een half uurtje, normaal is het dus 3 kwartier. Dus je broodje kan je niet normaal opeten en je bak koffie kan je niet rustig opdrinken. Wij waren dus per ongeluk 5 minuten te laat en de chauffeur kwam ons ophalen. Hij schoot helemaal uit zijn panty en zei vervolgens dat wanneer wij te laat bij de bus zouden zijn, hij ons zou laten staan.
Vervolgens kwamen wij in Parijs aan en meneer kon de parkeergarage niet vinden. Hij had de afslag van Bercy aan moeten houden, maar nam een afslag eerder. Na drie kwartier rondjes gereden te hebben kwamen we eindelijk aan op de plaats van bestemming. We hadden recht op 10 uur in Parijs, maar door een fout van de chauffeur mochten we maar 9 uur blijven. We moesten wel terug op tijd zijn.
Nadat we om 5 uur waren vertrokken en meneer in een file kwam waarbij hij ineens zo hard in de remmen moest gaan, liep iedereen zowat een wiplash op. Het was ook niet even dat hij vroeg of het ging, nee het was meer dat iedereen de gordel om moest hebben(het gevoel dat het iedereen zijn eigen schuld was).
Bij het eten was het weer om half 9 verzamelen bij de bus en meneer kwam gewoon een kwartier te laat aankakken!! Toen er wat van gezegd werd, was het ineens dat hij bepaalde hoelaat we vertrokken en dat ze bij het bedrijf helemaal geen service kenden...
En voor degene die in Rotterdam wonen, als jullie vannacht een bus met 90 km per uur door jullie straat hebben gezien... dat was dus die mafketel

Ik ga dus nooit meer met deze organisatie mee!! Ik moest het gewoon eventjes kwijt...