Op het moment zijn we in de Verenigde Staten en wel in Cocoa Beach, Florida waar we een paar uur geleden de launch van de Spaceshuttle Endeaver hebben mogen beleven en wat een belevenis was het in een woord buitenaards, helaas heb ik de foto's nog niet kunnen bewerken. Ik heb gelukkig een paar mooie foto's kunnen maken kijk en geniet..........
gaaf he!!!!!!!!!!! wij waren er in maart toen hebben we de discofery(of hoe je het schrijft) zien opstijgen. echt een ervaring om nooit meer te vergeten. http://www.mijnalbum.nl/Foto-UHWHVONL.jpg kan het niet laten om er ff een foto bij te plakken
@ plientjedres Mooi was het hoor we hebben er wel een omweg voor gemaakt want we waren niet van plan om naar Florida te gaan en we kwamen maandag al aan hier en zagen de vijfde poging niet door gaan en zijn toch maar gebleven de kans was 60% dat de shuttle omhoog zou gaan. We hadden gistermiddag nog noodweer gehad en om 6 uur was het wel bewolkt maar geen onweer in de buurt. Straks gaan we onze geplande route weer oppakken dus we gaan naar het noorden, hopelijk komen we nog in Kentucky uit.
wij waren wel echt in florida en zagen per ongeluk op het nieuws dat ze gingen lanceren. echt een ervaring om nooit meer te vergeten. jij heb wel mooiere fotot's hoor, stond jij echt op dat terein daar? wij mochten er niet meer door dus wij waren bij een gezellig barretje beland daar. waar ga je verder naar toe in amerika? ik vond florida wel onwijs gaaf! heel veel plezier!
We stonden niet op het terrein alles is zwaar hermetisch afgesloten in de buurt maar we kregen wel na lang zeuren van een politieman een speciale kaart die ons door alle afgesloten wegen liet om naar het visitorcenter te gaan maar vandaar uit zie je het launchingplatform niet liggen dus maar weer terug gereden naar een goede spot langs de weg. Er zijn genoeg plekjes langs de weg waar je prima zicht hebt op het launchinplatform.
Op het moment zitten we in North Carolina we zijn de hele kust omhoog gereden en gaan nog door naar Virginia en dan landinwaarts naar Kentucky, Tennessee en terug naar Atlanta , Georgia. Florida is wel leuk voor strandvakantie maar voor de natuur hoef je er niet heen alleen de Everglades is interessant. Maar ik vermaak me best hoor het weer is mooi wat wil je nog meer, alleen al die boot en vis fanaten komen me de neus uit zal blij zijn om in Kentucky te zijn mis de paarden n.l. heel erg en dat is horsecountry.
plientjedres
Geplaatst: 19-07-09 16:34
ha ha nou heel veel plezier verder dan ha ha. wij zijn wezen pretpark hoppen, kan geen pretpark meer zien ! hi hi. had ik maar wat meer van het strand gezien was meteen weer aan vakantie toe maar had het ook allemaal echt niet willen missen hoor
EmmaK
Geplaatst: 21-07-09 11:26
wat gaaf Bibi
en ben ook benieuwd naar meer foto's. hoop dat het bij jullie nu ook wat mooier weer is. t is hier nu wel heel mooi weer!