wie heeft er leuke tips van B&B of hotelletjes voor een leuke prijs (lees: rond ca. 25-50 euro per nacht) bijvoorbeeld ergens aan of in de buurt van water? ik kan genoeg vinden via internet, maar vind persoonlijke ervaringen van jullie leuker,... dus ben erg benieuwd.
ah is ook een beetje een richtprijs, als het heeeeeel leuk is en wat duurder mag ook hoor,.. alleen geen dingen die bv 100 euro PER PERSOON per nacht kosten, want dat kan mn budgetje niet aan hihi
ohw dit is wel een leuk topic!! ik ben op texel geweest voor 50 euro pp in een hotel alleen weet ik helaas niet meer hoe die heet:( het was wel echt heel cool
Qizz
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 23:33
LovingTweety schreef:
Ik geloof wel iets duurder maar van collega gehoord die er afgelopen weekend is geweest: het venhuisje van 't olde hof. Schijnt erg leuk te zijn!
je kunt bij ons terecht, in het (authentieke) voorhuis van onze boerderij.De prijs is beetje afhankelijk van met hoeveel personen je komt (max. 8) Voor meer informatie www.peelhoven.nl
Als je wat meer foto's wilt zien, kijk dan even op www.onzeoudduitseherders.nl onder het kopje vakantie 2009. Deze mensen hebben vorige week in het vakantiehuis gezeten en een heel mooi verslag gemaakt.
Er zijn ook acties voor € 19,75 p.p. per nacht inclusief ontbijt. (weekendspecials) En op zondag gratis een lazy sunday tot 17.00 uur. Als iemand meer wilt weten geef dan maar een gil.