Camping zonder reserveren in NL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daisy_tanja

Camping zonder reserveren in NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 19:37

hallo,

omdat onse vakantie in het buitenland niet door kan gaan zijn wij opzoek naar een evt camping waar je zonder reserveren heen kan gaan. We willen er het liefst een zwembad of meertje bij... en evt. leuke entertaiming maar zeker geen must..

wie o wie helpt ons? internet brengt ons op dit moment niet verder..

x_Anne_x

Re: Camping zonder reserveren in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:42

http://www.callassande.nl

Ik ben hier 7 jaar geleden geweest en we hadden toen in eerste instantie voor 1,5 week gereserveerd maar wilden eigenlijk 2 weken. We hebben uiteindelijk de hele 2 weken op het trekkersveldje gestaan. Was toen erg leuk.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:47

Moet het iets met paarden te maken hebben waar je lekker kunt buitenrijden? Dan zou ik kijken in Holten, bij minicamping Ter Stal. Het zijn superlieve mensen, en ook hele aardige mensen op de camping. Wel meer oudere mensen, dus het is niet echt geschikt voor wilde feesten maar als dierenliefhebber is het er geweldig! Je kunt daar lekker buitenrijden met je paard en de holterberg is ook niet ver weg.
Er zit voorbij het dorp ook een zwembad, dat kun je op zich fietsen, maar met een auto is het sneller. Volgens mij kon je daar ook een strippenkaart voor halen dacht ik.

daisy_tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 19:55

neee niet met paarden zo natuurlijk wel leuk wezen maar dat nit echt... we willen wel echt het liefst een echte camping geen mini iets ding! Of bij een boer ook niet..

moeilijk zo op t laatste moment...

daisy_tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 19:56

x_Anne_x leuke camping is dat iid ja, helaas ligt dat hier echt om de hoek hihi, nog een 2 min rijden:p:P!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:57

o haha dat is niet leuk dan nee.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:58

oke, ik help even mee zoeken ;). Je kunt ook op vakantieveilingen.nl kijken, maar dat kan natuurlijk ook lang duren voordat je die krijgt.
Kun je niet meer bij Centerparcs terecht? Die hebben een lekker subtropisch zwembad. Of Landal Greenparks, Roompot vakanties?

Lizz

Waarom niet reserveren?
Of weet je niet wanneer je weg kan?

TiaraBungy

Kom bij ons! :D
Camping de Molenslag in Monster! Op nog geen 100 meter afstand zit je op het strand ;) Leuk animatieteam.
Weet niet hoe oud je bent? En met hoeveel mensen je zou komen? (Ook leeftijden graag)
Dan kan ik wel vragen of we nog plek hebben..:)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:38

Op de site van Vacansoleil staan lastminutes!!

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:13

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:26

Camping Heidepark in Lemelerveld had pasgeleden zelfs nog plekken voor de drukste tijd van het seizoen, maar helemáál zonder te reserveren zomaar aanlopen in het hoogseizoen blijft overal gokken denk ik? Heidepark heeft een buitenzwembad op de camping zelf, en een zwemmeertje achter de camping waar je als campinggast vrij gebruik van kan maken. Ze hebben een miniwinkeltje, een restaurantje voor simpele maar prima maaltijden met een bar om s avonds gezellig wat rond te hangen als je dat wilt. Er is een recreatieteam maar vooral voor de kinderen met soms wat volwassenactiviteiten.
Het dorp Lemelerveld ligt op 1 kilometer afstand ofzo en heeft bank, supermarkt, drogist etc. :)
Het is trouwens zéker geen minicamping of boerencamping (al deel ik niet je mening dat dat geen échte campings zijn :o ) maar wel een 'grote' camping van bescheiden formaat, dus geen 1000 plekken ofzo ;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 02:00

[LZP] > [BI]

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 02:29

www.heischetip.nl
is onze campin een hele leuke waar je van alles kan doen
met een groot meer en strand we liggen tegen een mooi natuurgebied aan de maashorst neem een kijkje op de site moeite waard